Carletta Jacobs managing director van Opmerken

Carletta Jacobs managing director van Opmerken
  • Bureaus
  • 21 apr 2015 @ 10:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPersonaliaZakelijkStrategieMerken

Carletta Jacobs wordt managing director van Opmerken, een marketingbureau gespecialiseerd om merken op meer of nieuwe plekken aanwezig te laten zijn. Ze was al mede-oprichter en -aandeelhouder, maar geeft vanaf heden ook uitvoerend leiding aan het bedrijf. Haar opdracht wordt Opmerken 'verder uitbouwen, laten doorgroeien en in de markt zetten als opmerkelijke onderneming'.

Jacobs heeft zowel aan fabrikant- als aan retailzijde haar ervaring opgedaan. Van manager Marketing & Communicatie bij Fruitmasters, unitmanager bij Super de Boer tot aan projectmanager introductie Douwe Egberts Ice Coffee in het out-of-home kanaal. Een brede ervaring die ervoor zorgt dat ze beide 'talen' spreekt.

Opmerken is een initiatief van Buro Benk en House of Retail, waarbij jarenlange retail- en fabrikantenkennis aan elkaar worden gekoppeld. Opmerken gaat ervan uit dat merken op meer of nieuwe plekken aanwezig kunnen zijn of zelfs verkocht kunnen worden; in nieuwe, onderontwikkelde kanalen, of door het creëren van een nieuw product.

Het bedrijf heeft al concepten in de markt gezet binnen het sport-kanaal tezamen met een aantal grote A-merken, een nieuw product gelanceerd voor Fairtrade Max Havelaar en staat ze aan de vooravond van het lanceren van concepten binnen kinderdagverblijven, scholen en bedrijfskantines.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken