Carletta Jacobs managing director van Opmerken
- Bureaus
- 21 apr 2015 @ 10:10
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingPersonaliaZakelijkStrategieMerken
- 21 apr 2015 @ 10:10
- Redactie Bureaus
Carletta Jacobs wordt managing director van Opmerken, een marketingbureau gespecialiseerd om merken op meer of nieuwe plekken aanwezig te laten zijn. Ze was al mede-oprichter en -aandeelhouder, maar geeft vanaf heden ook uitvoerend leiding aan het bedrijf. Haar opdracht wordt Opmerken 'verder uitbouwen, laten doorgroeien en in de markt zetten als opmerkelijke onderneming'.
Jacobs heeft zowel aan fabrikant- als aan retailzijde haar ervaring opgedaan. Van manager Marketing & Communicatie bij Fruitmasters, unitmanager bij Super de Boer tot aan projectmanager introductie Douwe Egberts Ice Coffee in het out-of-home kanaal. Een brede ervaring die ervoor zorgt dat ze beide 'talen' spreekt.
Opmerken is een initiatief van Buro Benk en House of Retail, waarbij jarenlange retail- en fabrikantenkennis aan elkaar worden gekoppeld. Opmerken gaat ervan uit dat merken op meer of nieuwe plekken aanwezig kunnen zijn of zelfs verkocht kunnen worden; in nieuwe, onderontwikkelde kanalen, of door het creëren van een nieuw product.
Het bedrijf heeft al concepten in de markt gezet binnen het sport-kanaal tezamen met een aantal grote A-merken, een nieuw product gelanceerd voor Fairtrade Max Havelaar en staat ze aan de vooravond van het lanceren van concepten binnen kinderdagverblijven, scholen en bedrijfskantines.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing