Eric van den Berge lanceert activatiebureau Merk&Match
- Bureaus
- 13 apr 2015 @ 07:10
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Nieuwkomers
- 13 apr 2015 @ 07:10
- Redactie Bureaus
Merk&Match is een nieuw all-round activatiebureau. Met een focus op de match tussen merk, strategie en creatief idee. Gespecialiseerd in Joint Marketing strategieën, concepten en productie.
Promotion Director Eric van den Berge: “Bij Merk&Match geloven we in verbinding. Niet alleen tussen merk en consument, maar ook tussen merken, diensten, bedrijven en media. Om elkaar in marketing en promotions versterken. De toegevoegde waarde van een match tussen de samengebrachte partijen geldt daarbij als absoluut uitgangspunt. Resulterend in de ontwikkeling van creatieve, effectieve Joint Promotions & Commotions. Met als doel het realiseren van meer aandacht en extra verkoop. Voor alle promotionele partners."
Eric van den Berge was eerder als Account Director / Promotion Director werkzaam bij onder meer JWT, Ted Bates, Buro Allick, Promotion Makers, Bartels Verdonk, N&W, v Werkhoven Promotions, McCann Amsterdam. Verantwoordelijk voor strategie/concept/productie van tientallen (joint) promotions en commotions voor onder meer Duyvis (Duyvis Superfuif), Mattel (Barbie expositie in de Efteling), Verwet (WC-Eend joint promotion met Citroën 2CV), Palmolive Beauty Shows met studio Aalsmeer) Panasonic, Daihatsu, Chocomel, Dolfinarium, Caballero, Katja, Rabobank, van Melle, Knorr, GWK, Praxis en Nescafé.
Merk&Match werkt waar nodig samen met specialisten op creatie, copy, digital & social media. Binnen Merk&Match is &BN als special unit actief op het gebied van het promotioneel matchen van merken, diensten en bedrijven met Bekende Nederlanders en personalities.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing