Nieuwe Essent-campagne van Etcetera zet in op comfort

Nieuwe Essent-campagne van Etcetera zet in op comfort
  • Bureaus
  • 21 apr 2015 @ 11:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMarketingReclame

Essent start deze week met een nieuwe merkcampagne. Centraal daarin staat het extra goede gevoel thuis waar het volgens Essent om draait: comfort. Want hoe comfortabeler je huis, hoe fijner het is om thuis te zijn. Reclamebureau Etcetera ontwikkelde een campagne vol mensen die thuis helemaal opbloeien.

In het verlengde van dit streven naar comfort worden in de nieuwe campagne de Comfort+ oplossingen van Essent geïntroduceerd. Oplossingen die het comfort thuis verhogen zoals isolatie, slimme thermostaten, energiezuinige cv-ketels en zonnepanelen.

De door Etcetera ontwikkelde campagne wordt behalve op televisie ook ingezet in out-of-home, online, retail en ondersteund met below-the-line-activiteiten. De nieuwe tv-commercial is inmiddels te zien op televisie - en dus ook op MarketingTribune.

Credits

Bureau: Etcetera
Verantwoordelijk vanuit opdrachtgever Essent: Dorkas Koenen, Ingrid Nagtzaam, Monique van Weert, Simone Schoonen
Creatie: Stan van Zon, Gido van der Vlies
Strategie: Olaf Arkauer
Account: Netteke Bak, Louise Mathlener
RTV: Rosa Staal
Regisseur: Michael Sewandono
Productie: CZAR
Muziek: Massive Music
Geluid: Jacco Lenstra / Studio Alfred Klaassen  



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken