JCDecaux en Calvin Klein delen posters Justin Bieber uit

JCDecaux en Calvin Klein delen posters Justin Bieber uit
  • Bureaus
  • 9 apr 2015 @ 10:39
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActiesMerkenOutdoorCampagnes

Popidool Justin Bieber is de natte droom van veel pubermeiden. Momenteel figureert hij schaarsgekleed in een Calvin Klein-campagne. Reden voor JCDecaux om samen met het kledingmerk vanaf vandaag abri-affiches van de popster gratis uit te delen.

Bieber is op dit moment dominant in het Amsterdamse straatbeeld: de Amerikaanse popster is namelijk te aanschouwen in vele abri’s en mupi’s van outdoor-exploitant JCDecaux. De jonge zanger is tegenwoordig het gezicht van Calvin Klein en is in die hoedanigheid model voor de nieuwe lijn boxershorts van het Amerikaanse modemerk.

Ook volgende week is Bieber nog op een aantal plekken in het land te zien. Zijn poster blijkt populair en op sociale media zijn dan ook talloze idolate reacties te vinden. Daarom hebben JCDecaux en Calvin Klein een opvallende buitenreclamespecial opgezet: ze delen de Bieber-posters gratis uit in Amsterdam. Vandaag is het vanaf 13:00 uur mogelijk een poster te halen bij de JCDecaux’ mupi’s op het Rembrandtplein en in de Van Baerlestraat, ter hoogte van de P.C. Hooftstraat.

Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux Nederland: 'We krijgen regelmatig aanvragen binnen voor posters met mooie modellen, sterke fotografie of fraaie creaties. Vaak weten we: dit wordt er weer eentje. Zo ook nu, en daar springen we met deze special op in.'

Voor de actie zijn de mupi’s omgebouwd tot poster-dispensers, waar natuurlijk ook Justin Bieber zelf op te zien is. Fans en overige voorbijgangers kunnen gratis een poster uit de mupi pakken. De actie is op straat te zien tot en met 15 april en is het resultaat van een samenwerking tussen Calvin Klein, Posterscope, promotiebureau Monsterscore en JCDecaux. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken