Mediaxplain* werkt voor BNR

Mediaxplain* werkt voor BNR
  • Bureaus
  • 14 apr 2015 @ 08:26
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesMediabureau

Vanaf 1 april behartigt Mediaxplain* de mediabelangen van BNR Nieuwsradio. Het mediabureau wordt verantwoordelijk voor de gehele mediastrategie en -inkoop. Er wordt een multimediale campagne ingezet, die zowel televisie, outdoor en online behelst. Met campagne wil BNR zijn naamsbekendheid vergroten.

Niet eerder werkte BNR Nieuwsradio samen met een mediabureau voor de ontwikkeling en uitvoering van haar mediastrategie. In Mediaxplain* heeft het radiostation nu haar perfecte mediamatch gevonden.

Tijmen Bos, Commercieel Directeur FD Mediagroep: “Mediaxplain* is een mediabureau met jarenlange ervaring en een vernieuwende kijk op het huidige medialandschap. Zij zijn ons inziens een goede aanvulling op onze huidige media-aanpak. Dat heeft ons er toe doen besluiten om met het Amsterdamse bureau in zee te gaan.”

Over Mediaxplain*

Met een bewezen geïntegreerde methode biedt Mediaxplain* een totaalaanpak voor complexe communicatievraagstukken. Naast de inkoop van media, richt Mediaxplain* zich dagelijks op communicatie-uitdagingen die vragen om een strategische aanpak en een helder verhaal. Eentje die verder gaat in het gebruik van media dan inkoop van advertentieruimte alleen. In de aanpak staat het maximaliseren van het effect van de boodschap centraal. De geadviseerde oplossing komt vrijwel altijd tot stand op basis van vernieuwend mediagedrag- en media-effectonderzoek, welke inhouse worden uitgevoerd.

www.bnr.nl
www.mediaxplain.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken