Mini en Kingsday vragen je: 'Automaat of handgeschakeld?'

Mini en Kingsday vragen je: 'Automaat of handgeschakeld?'
  • Bureaus
  • 29 apr 2015 @ 09:52
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesActiesInteractieVerkoop

Automaat of handgeschakeld? Voor veel autorijders een principiële keuze waar mensen eindeloos hartstochtelijk over kunnen discussiëren. Voor Mini en haar reclamebureau Kingsday is het een mooi inzicht voor een nieuwe campagne, waarbij de eigen automaten tijdelijk hetzelfde zijn geprijsd als de handgeschakelde Mini's. Ben jij voor #TEAMAUTOMATIC of #TEAMMANUAL?

Normaal gesproken is een automaat iets duurder. Maar dat argument beïnvloedt de discussie even niet meer. Daarom lanceert Mini een geïntegreerde campagne waarin iedereen zijn of haar stem kan laten horen. 'Van 1 naar of 6, of van P naar D?'

In een korte animatiefilm voeren een witte en een zwarte Mini strijd met elkaar, in banners kan iedereen direct stemmen en in de Mini-brandstore op het Leidseplein in Amsterdam is het kiezen van een deur al genoeg om een voorkeur aan te geven.

Op Mini.nl kan iedereen zichzelf laten horen en kiezen voor een team.

Credits

Opdrachtgever: Mini Nederland
Bureau: Kingsday
Animatie: Circus Family
Muziek: Mystic Brew
Installatie brandstore: Magic Bullet 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken