MOAwards 2015 maakt genomineerden bekend
- Bureaus
- 10 apr 2015 @ 12:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - AwardsOnderzoek
- 10 apr 2015 @ 12:02
- Redactie Bureaus
MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research, heeft vandaag de genomineerden voor de MOAwards 2015 bekend gemaakt.
De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers en onderzoekbureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marktonderzoek en marketing intelligence. De winnaars van de MOAwards 2015 worden op woensdag 10 juni bekend gemaakt, tijdens de feestelijke Awarduitreiking bij Beachclub Vooges in Zandvoort.
Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.
In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2015 zijn genomineerd:
1) Beautiful Lives te Hilversum
2) Blauw Research te Rotterdam
3) Validators te Amsterdam
In de categorie Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2015 zijn genomineerd:
1) Paul Jansen - Foot Locker Europe
2) Marjolein Mens - Efteling
3) Annemiek Temming - Danone
In de categorie Bureauonderzoeker van het jaar 2015 zijn genomineerd:
1) Lucas Hulsebos - DVJ-Insights
2) Walter Limpens - Neurensics
3) Kjell Massen - Ruigrok | NetPanel
Nieuw is de Young Talent Award 2015, in deze categorie zijn genomineerd:
1) Celeste Miller - Totta Brand Lab
2) Marc Tollens - KLM
3) Anouk Willems - InSites Consulting
In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2015 zijn de volgende artikelen genomineerd:
1) Jonne Y. Guyt & Els Gijsbrechts - Universiteit van Tilburg: “Take turns or march in sync? The impact of the national brand promotion calendar on manufacturer and retailer performance.” (Journal of Marketing Research, 51 (6), 753-772)
2) Tom van Laer - City University London, Ko de Ruyter - Universiteit Maastricht, Luca M. Visconti - ESCP Europe Business School & Martin Wetzels - Universiteit Maastricht: “The extended transportation-imagery model: a meta-analysis of the antecedents and consequences of consumers’ narrative transportation.” (Journal of Consumer Research, 40(5), 797-817)
3) Hans Risselada, Peter C. Verhoef, & Tammo H.A. Bijmolt - Rijksuniversiteit Groningen: “Dynamic effects of social influence and direct marketing on the adoption of high-technology products.” (Journal of Marketing, 78(2), 52-68)
www.moawards.nl
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing