MOAwards 2015 maakt genomineerden bekend

MOAwards 2015 maakt genomineerden bekend
  • Bureaus
  • 10 apr 2015 @ 12:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsOnderzoek

MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research, heeft vandaag de genomineerden voor de MOAwards 2015 bekend gemaakt.

De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers en onderzoekbureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marktonderzoek en marketing intelligence. De winnaars van de MOAwards 2015 worden op woensdag 10 juni bekend gemaakt, tijdens de feestelijke Awarduitreiking bij Beachclub Vooges in Zandvoort. 

Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd. 


In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2015 zijn genomineerd:

1) Beautiful Lives te Hilversum
2) Blauw Research te Rotterdam
3) Validators te Amsterdam 

In de categorie Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2015 zijn genomineerd:

1) Paul Jansen - Foot Locker Europe
2) Marjolein Mens - Efteling
3) Annemiek Temming - Danone
 

In de categorie Bureauonderzoeker van het jaar 2015 zijn genomineerd:

1) Lucas Hulsebos - DVJ-Insights
2) Walter Limpens - Neurensics
3) Kjell Massen - Ruigrok | NetPanel 


Nieuw is de Young Talent Award 2015, in deze categorie zijn genomineerd:

1) Celeste Miller - Totta Brand Lab
2) Marc Tollens - KLM
3) Anouk Willems - InSites Consulting
 

In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2015 zijn de volgende artikelen genomineerd:

1) Jonne Y. Guyt & Els Gijsbrechts - Universiteit van Tilburg: “Take turns or march in sync? The impact of the national brand promotion calendar on manufacturer and retailer performance.” (Journal of Marketing Research, 51 (6), 753-772)

2) Tom van Laer - City University London, Ko de Ruyter - Universiteit Maastricht, Luca M. Visconti - ESCP Europe Business School & Martin Wetzels - Universiteit Maastricht: “The extended transportation-imagery model: a meta-analysis of the antecedents and consequences of consumers’ narrative transportation.” (Journal of Consumer Research, 40(5), 797-817)

3) Hans Risselada, Peter C. Verhoef, & Tammo H.A. Bijmolt - Rijksuniversiteit Groningen: “Dynamic effects of social influence and direct marketing on the adoption of high-technology products.” (Journal of Marketing, 78(2), 52-68)

www.moawards.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken