MWM2 benoemt associate manager Klaas Kuipers

MWM2 benoemt associate manager Klaas Kuipers
  • Bureaus
  • 9 apr 2015 @ 09:44
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieOnderzoekPersonaliaMerken

Klaas Kuipers is per april gestart als associate manager bij onderzoeksbureau MWM2. In deze functie versterkt hij het team Consumer Goods, Telecom & Energie. Kuipers heeft hiervoor gewerkt als researchmanager bij Ipsos.

Kuipers (31) heeft ruim zeven jaar ervaring op het gebied van marktonderzoek en is zijn carrière gestart bij Ipsos. Hij heeft zich daar gespecialiseerd in de FMCG-branche, met klanten als Unilever McDonald’s en JTI. Daarbij lag de focus op innovatieonderzoek, merkpositionering, imago en brand tracking.

'Na ruim zeven jaar bij Ipsos te hebben gewerkt ben ik toe aan een nieuwe uitdaging', zegt Kuipers. 'MWM2 is een jong bedrijf met lef en ambitie, iets wat mij zeer aanspreekt en waar ik hoop een mooie bijdrage aan te kunnen leveren.'

Govert van den Bos, algemeen directeur bij MWM2: 'Wij zijn heel blij met Klaas als Associate Manager Consumer Goods. Met zijn zeven jaar aan onderzoekservaring is hij een zeer gewaardeerde en welkome aanvulling in het Consumer Goods-team.'

MWM2, vorig jaar uitgeroepen tot marktonderzoekbureau van het jaar, is een bureau voor toegankelijk online en mobiel onderzoek. Het bedrijf gelooft in de kracht van de mening van stakeholders voor alle organisaties. MWM2 adviseert en faciliteert organisaties in het luisteren naar haar stakeholders en ondersteunt bij het vertalen van hun stem naar acties binnen de organisatie. De bedrijfsnaam staat voor 'Meer Weten van Mensen en Markten'. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken