MWM2 benoemt associate manager Klaas Kuipers
- Bureaus
- 9 apr 2015 @ 09:44
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieOnderzoekPersonaliaMerken
- 9 apr 2015 @ 09:44
- Redactie Bureaus
Klaas Kuipers is per april gestart als associate manager bij onderzoeksbureau MWM2. In deze functie versterkt hij het team Consumer Goods, Telecom & Energie. Kuipers heeft hiervoor gewerkt als researchmanager bij Ipsos.
Kuipers (31) heeft ruim zeven jaar ervaring op het gebied van marktonderzoek en is zijn carrière gestart bij Ipsos. Hij heeft zich daar gespecialiseerd in de FMCG-branche, met klanten als Unilever McDonald’s en JTI. Daarbij lag de focus op innovatieonderzoek, merkpositionering, imago en brand tracking.
'Na ruim zeven jaar bij Ipsos te hebben gewerkt ben ik toe aan een nieuwe uitdaging', zegt Kuipers. 'MWM2 is een jong bedrijf met lef en ambitie, iets wat mij zeer aanspreekt en waar ik hoop een mooie bijdrage aan te kunnen leveren.'
Govert van den Bos, algemeen directeur bij MWM2: 'Wij zijn heel blij met Klaas als Associate Manager Consumer Goods. Met zijn zeven jaar aan onderzoekservaring is hij een zeer gewaardeerde en welkome aanvulling in het Consumer Goods-team.'
MWM2, vorig jaar uitgeroepen tot marktonderzoekbureau van het jaar, is een bureau voor toegankelijk online en mobiel onderzoek. Het bedrijf gelooft in de kracht van de mening van stakeholders voor alle organisaties. MWM2 adviseert en faciliteert organisaties in het luisteren naar haar stakeholders en ondersteunt bij het vertalen van hun stem naar acties binnen de organisatie. De bedrijfsnaam staat voor 'Meer Weten van Mensen en Markten'.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing