Roorda wint overheid-pitch 'Van A naar Beter' van JWT
- Bureaus
- 25 apr 2015 @ 14:58
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesPitchesCommunicatieOverheid
- 25 apr 2015 @ 14:58
- Redactie Bureaus
Roorda Reclamebureau heeft opnieuw een grote ‘minicompetitie' van de Rijksoverheid gewonnen. Na de minicompetitie voor Verkeer en Veiligheid haalde het Amsterdamse bureau nu samen met Tabula Rasa ook de grote campagne ‘vanAnaarBeter' binnen. Aan de pitch deden behalve Roorda ook KesselsKramer en Publicis en het huidige bureau JWT mee.
Afgelopen tien jaar zijn onder de vlag van VanAnaarBeter verschillende mobiliteitscampagnes gevoerd die alle tot doel hadden bij te dragen aan verbetering van de doorstroming en bereikbaarheid van Nederland. Voor het Ministerie van Infrastructuur en Milieu blijft ‘Van A naar Beter' ook de komende jaren het communicatielabel over mobiliteit, specifiek gericht op hinder als gevolg van geplande (weg)werkzaamheden.
Joeri Jansen, creatief directeur van Roorda Reclamebureau: 'De ‘vanAnaarBeter' campagne is een schitterende toevoeging aan onze klantenlijst. In ons plan hebben we een gekozen voor een strategie waarin we gebruik maken van interventies die bewezen gedragsverandering teweegbrengen. Deze strategie hebben we vervolgens vertaald naar een creatief thema dat naar de verschillende doelgroepen is in te zetten. Door direct samen met creatie, strategie en gedragswetenschappers aan tafel te zitten hebben we in korte tijd ook deze briefing succesvol weten te kraken.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- van A naar Beter
- wegwerkzaamheden
- Joeri Jansen
- campagne
- overheid
- Rijksoverheid
- bureau
- competitie
- mobiliteit
- JWT
- VanAnaarBeter
- reclamebureau
- pitch
- infrastructuur
- ministerie
- Publicis
- Roorda
- voorlichting
- KesselsKramer
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing