Roorda wint overheid-pitch 'Van A naar Beter' van JWT

Roorda wint overheid-pitch 'Van A naar Beter' van JWT
  • Bureaus
  • 25 apr 2015 @ 14:58
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesPitchesCommunicatieOverheid

Roorda Reclamebureau heeft opnieuw een grote ‘minicompetitie' van de Rijksoverheid gewonnen. Na de minicompetitie voor Verkeer en Veiligheid haalde het Amsterdamse bureau nu samen met Tabula Rasa ook de grote campagne ‘vanAnaarBeter' binnen. Aan de pitch deden behalve Roorda ook KesselsKramer en Publicis en het huidige bureau JWT mee.

Afgelopen tien jaar zijn onder de vlag van VanAnaarBeter verschillende mobiliteitscampagnes gevoerd die alle tot doel hadden bij te dragen aan verbetering van de doorstroming en bereikbaarheid van Nederland. Voor het Ministerie van Infrastructuur en Milieu blijft ‘Van A naar Beter' ook de komende jaren het communicatielabel over mobiliteit, specifiek gericht op hinder als gevolg van geplande (weg)werkzaamheden.

Joeri Jansen, creatief directeur van Roorda Reclamebureau: 'De ‘vanAnaarBeter' campagne is een schitterende toevoeging aan onze klantenlijst. In ons plan hebben we een gekozen voor een strategie waarin we gebruik maken van interventies die bewezen gedragsverandering teweegbrengen. Deze strategie hebben we vervolgens vertaald naar een creatief thema dat naar de verschillende doelgroepen is in te zetten. Door direct samen met creatie, strategie en gedragswetenschappers aan tafel te zitten hebben we in korte tijd ook deze briefing succesvol weten te kraken.'  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken