Startup Add My Window democratiseert buitenreclame
- Bureaus
- 20 apr 2015 @ 12:22
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameOutdoorBereik
- 20 apr 2015 @ 12:22
- Redactie Bureaus
Hoe zorg je ervoor dat je als adverteerder op een ludieke manier onder de aandacht komt zonder er veel voor te betalen? Daar heeft de Haagse startup Add My Window een oplossing voor bedacht. Adverteerders kunnen hun onderneming in de picture zetten op A-locatie ramen door heel het land.
Adverteren op billboards of abri’s in bushokjes is een dure aangelegenheid, wat meestal alleen weggelegd is voor grote bedrijven. Add My Window zorgt ervoor dat buitenreclame voor iedere ondernemer toegankelijk wordt. Via de website www.addmywindow.nl selecteer je als onderneming op welke ramen je wilt adverteren en via een persoonlijk account is het mogelijk om de advertentie ontwerpen te uploaden.
'Deze vorm van buitenreclame is al snel 40 procent voordeliger dan de traditionele buitenreclame. Daarnaast hanteert Add My Window geen minimale afname en is het al mogelijk om slechts één maand te adverteren', aldus oprichter Roderick Adang.
De raamvullende advertenties worden gedrukt op een speciaal ontwikkelde folie en door Add My Window geplaatst op de binnenzijde van de ramen. Door minuscule perforaties in deze folie is het voor de raameigenaar mogelijk ongehinderd naar buiten te kijken, terwijl er niet naar binnen gekeken kan worden.
Momenteel biedt de startup circa 500 advertentielocaties aan in diverse grote steden. Met de ambitie om binnen een jaar landelijk dekkende advertentie campagnes te kunnen exploiteren, zal dit aantal groeien tot ruim 5000 ramen door heel Nederland.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing