TBWA\Neboko waagt een gokje met Holland Casino
- Bureaus
- 29 apr 2015 @ 00:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameCampagnesCommercialsMarketing
- 29 apr 2015 @ 00:09
- Redactie Bureaus
‘Het zit in je’. Dat motto gaan we nog vaak horen. In de nieuwe multimediale campagne van Holland Casino staat de spelersmentaliteit centraal. En die mentaliteit heb je, of die heb je niet. De campagne laat zien dat je zelfs van veel situaties in het dagelijks leven een spel kunt maken. Reclamebureau TBWA\Neboko zet in op uitdagen, spelen, inzetten en wedden.
De eerste uiting in de nieuwe campagne is inmiddels op televisie te zien: een tv-commercial waarin een moeder en dochter wedden of het Frits, de vriend van de dochter, lukt een luxaflex op te hangen. De dochter heeft alle vertrouwen in haar vriend, in tegenstelling tot haar moeder. Je ziet haar denken ‘Schat van een jongen hoor, maar dat lukt hem niet.'
Er volgen meer uitingen, waarin de consument wordt uitgedaagd op zijn/haar spelersmentaliteit, zoals de Holland Casino Live Banner Bets, interactieve prerolls, en radio die de boodschap 'Het zit in je' versterken. De real-time elementen zijn ontwikkeld door TBWA\Neboko in samenwerking met de nieuwe dochter Neboko Live.
Credits
Opdrachtgever: Holland Casino
Bureau: TBWA\Neboko
Productiemaatschappij: CZAR JR
Muziek: The Ambassadors
Postproductie: MPC
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- commercial
- het zit in je
- Holland Casino
- gokje
- TBWA
- gokken
- wedden
- klusje
- TBWA\Neboko
- moeder
- dochter
- campagne
- casino
- Neboko Live
- Frits
- reclame
- mentaliteit
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing