TBWA\Neboko waagt een gokje met Holland Casino

TBWA\Neboko waagt een gokje met Holland Casino
  • Bureaus
  • 29 apr 2015 @ 00:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameCampagnesCommercialsMarketing

‘Het zit in je’. Dat motto gaan we nog vaak horen. In de nieuwe multimediale campagne van Holland Casino staat de spelersmentaliteit centraal. En die mentaliteit heb je, of die heb je niet. De campagne laat zien dat je zelfs van veel situaties in het dagelijks leven een spel kunt maken. Reclamebureau TBWA\Neboko zet in op uitdagen, spelen, inzetten en wedden.

De eerste uiting in de nieuwe campagne is inmiddels op televisie te zien: een tv-commercial waarin een moeder en dochter wedden of het Frits, de vriend van de dochter, lukt een luxaflex op te hangen. De dochter heeft alle vertrouwen in haar vriend, in tegenstelling tot haar moeder. Je ziet haar denken ‘Schat van een jongen hoor, maar dat lukt hem niet.'

Er volgen meer uitingen, waarin de consument wordt uitgedaagd op zijn/haar spelersmentaliteit, zoals de Holland Casino Live Banner Bets, interactieve prerolls, en radio die de boodschap 'Het zit in je' versterken. De real-time elementen zijn ontwikkeld door TBWA\Neboko in samenwerking met de nieuwe dochter Neboko Live.

Credits

Opdrachtgever: Holland Casino
Bureau: TBWA\Neboko
Productiemaatschappij: CZAR JR
Muziek: The Ambassadors
Postproductie: MPC 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken