Vier zusterbureaus samengevoegd tot The Valley

Vier zusterbureaus samengevoegd tot The Valley
  • Bureaus
  • 7 apr 2015 @ 10:55
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkMarketingReclameMobile

Een radicaal besluit: The Valley is de nieuwe naam van vier zusterbedrijven die vanaf deze week worden samengevoegd. Doel: een groot, krachtig creatief bureau. Door de samenvoeging vervallen de namen van internetbureau The People’s Valley, eCRM-bureau Veritate, reclamebureau Pickle Factory en mobiele specialist Mobtzu. Voortaan wil The Valley een full-service bureau zijn, waar de 65 medewerkers 'alle specialistische kennis' in huis hebben die voorheen huisde bij de afzonderlijke labels.

De koerswijziging komt voort uit een veranderde behoefte bij klanten, laat het bureau weten. 'Werden in voorgaande jaren de website, social media, e-mailmarketing, reclame en apps nog onafhankelijk van elkaar ontwikkeld, tegenwoordig draait het om merkconsistentie door de hele customer journey.' Bedrijven kiezen in toenemende mate voor een integrale marketing-benadering. Dat heeft ook consequenties voor hoe bureaus zich presenteren. 

The Valley focust zich op drie pijlers: merkstrategie, user experience en data. Het bureau werkt met zijn klanten vanuit een goed doordachte merkstrategie aan best-in-class user experiences over alle touchpoints, die dankzij de inzet van data persoonlijk en relevant zijn.

'Merkconsistentie neemt in toenemende mate een centrale plek in binnen de marketingcommunicatie', zegt CEO Philip Kok van The Valley. 'Dankzij onze labelstrategie hebben wij ons de afgelopen jaren gespecialiseerd in online, eCRM, merkcampagnes en mobiel. Deze specialismen blijven extreem belangrijk. De echte magie ontstaat als verschillende specialisten samen aan tafel gaan zitten bij de klant.'

Brian Oostenbrink, CXO: 'Wij geloven dat een merk de optelsom is van alle interacties. Om al die interacties te definiëren, denken we vanuit de customer journey. We identificeren de momenten waarop het merk echt waarde kan toevoegen: op welk touchpoint, binnen welke context en in welke vorm met welke boodschap en/of interactie.'

The Valley wil optimale klantervaringen bieden verspreid over alle kanalen. Het bureau staat onder leiding van Philip Kok (CEO), Auke Meijer (CFO/COO) en Brian Oostenbrink (CXO). The Valley werkt onder meer voor ABN Amro, Erasmus Universiteit Rotterdam, Fokker, Goede Doelen Loterijen, Hertog Jan, New York Pizza, NS, Rabobank, ONVZ Zorgverzekeraar, Renault, Sandd, Tommy Hilfiger, Sultana, UWV en Verkade. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken