Arie Boomsma is nieuw boegbeeld van Holy Soda
- Bureaus
- 27 mei 2015 @ 11:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsFoodMerkenReclame
- 27 mei 2015 @ 11:04
- Redactie Bureaus
Hoe ziet 100% Goodness eruit? Lang hoefde Holy Soda niet te zoeken naar het gezicht voor hun campagne. Het merendeel van de Nederlanders is het eens: Arie Boomsma is de personificatie van de 100% Goodness-claim van deze 100% natuurlijke frisdrank. Positieve dingen doen, dat is waar zowel Holy Soda als Arie Boomsma voor staat. Daarom is hij vanaf 27 mei te zien als hoofdpersoon in de nieuwe tv-commercial, waarin hij wonderlijke avonturen beleeft op een tropisch strand.
Vers fruit dat uit de bomen valt, een douche van sprankelend mineraalwater en vlinders die liefdevol om zijn hoofd fladderen. Arie Boomsma bevindt zich in een volmaakte wereld, waar alles puur natuur, mooi en gezond is. Deze gloednieuwe tv-spot werd geschoten op een ongerept tropisch strand; het perfecte decor voor de Holy Soda-campagne ‘Go for Goodness’. Holy Soda windt er ook in deze commercial geen doekjes om: de frisdrank is 100% natuurlijk, 100% sprankelend en laag in calorieën. Het is een frisdrank om zorgeloos van te genieten. De commercial is het eerste resultaat van de samenwerking tussen Boomsma en Holy Soda; er zijn plannen voor meer (reclame)activiteiten in de nabije toekomst.
Holy Soda is trots en blij met Arie Boomsma als het gezicht van de natuurlijke frisdrank, en zo ook Arie zelf. Wat hem betreft heeft hij zijn brand-match gevonden: 'Gezond leven, bewust zijn van wat ik eet en drink, is voor mij belangrijk. Frisdranken liet ik meestal staan. Maar Holy Soda is gemaakt met natuurlijke ingrediënten. Je kunt het met een schoon geweten drinken én het is een lekkere afwisseling als je de hele dag vooral water drinkt, zoals ik. En dan die slogan ‘100% Goodness’ ‒ een prachtig streven natuurlijk. In mijn werk probeer ik bij te dragen aan een mooiere samenleving. Holy Soda spoort ook aan om goed te leven. Dit is voor mij een samenwerking die op heel veel fronten klopt.'
Credits:
Klant: Vrumona | Holy Soda: Madelon Bogers, Karlijn van Ruiten, Vincent Blokland
Reclamebureau: Doom & Dickson | Concept: Marcel Frensch, Rogier Mahieu | Art director: Oscar Flinterman | Copywriter: Joost van Nistelrooij | Creative Directors: Marcel Frensch, Rogier Mahieu | Account: Evelien Engel | Strategie: Margot Bouwman | RTV: Kim Wolffensperger | Productiemaatschappij: 25FPS | Regisseur: Diederik van Rooijen | D.O.P.: Menno Westendorp | Producer: Hanneke Kramer | Editor: Stanley Kolk | Grading: The Ambassodors | Online: The Ambassodors | Soundstudio: The Ambassodors
Muziek: The Ambassodors
Mediabureau: Starcom | Richard van der Wilk – Chief eXperience Officer | Manon Pogge – Sr. Branded Content & AV Consultant
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Vrumona
- The Ambassadors
- Starcom
- commercial
- Doom & Dickson
- merk
- campagne
- food
- BN'er
- 100%
- boegbeeld
- reclame
- Holy Soda
- drank
- goodness
- Arie Boomsma
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing