Arie Boomsma is nieuw boegbeeld van Holy Soda

Arie Boomsma is nieuw boegbeeld van Holy Soda
  • Bureaus
  • 27 mei 2015 @ 11:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsFoodMerkenReclame

Hoe ziet 100% Goodness eruit? Lang hoefde Holy Soda niet te zoeken naar het gezicht voor hun campagne. Het merendeel van de Nederlanders is het eens: Arie Boomsma is de personificatie van de 100% Goodness-claim van deze 100% natuurlijke frisdrank. Positieve dingen doen, dat is waar zowel Holy Soda als Arie Boomsma voor staat. Daarom is hij vanaf 27 mei te zien als hoofdpersoon in de nieuwe tv-commercial, waarin hij wonderlijke avonturen beleeft op een tropisch strand.

Vers fruit dat uit de bomen valt, een douche van sprankelend mineraalwater en vlinders die liefdevol om zijn hoofd fladderen. Arie Boomsma bevindt zich in een volmaakte wereld, waar alles puur natuur, mooi en gezond is. Deze gloednieuwe tv-spot werd geschoten op een ongerept tropisch strand; het perfecte decor voor de Holy Soda-campagne ‘Go for Goodness’. Holy Soda windt er ook in deze commercial geen doekjes om: de frisdrank is 100% natuurlijk, 100% sprankelend en laag in calorieën. Het is een frisdrank om zorgeloos van te genieten. De commercial is het eerste resultaat van de samenwerking tussen Boomsma en Holy Soda; er zijn plannen voor meer (reclame)activiteiten in de nabije toekomst.

Holy Soda is trots en blij met Arie Boomsma als het gezicht van de natuurlijke frisdrank, en zo ook Arie zelf. Wat hem betreft heeft hij zijn brand-match gevonden: 'Gezond leven, bewust zijn van wat ik eet en drink, is voor mij belangrijk. Frisdranken liet ik meestal staan. Maar Holy Soda is gemaakt met natuurlijke ingrediënten. Je kunt het met een schoon geweten drinken én het is een lekkere afwisseling als je de hele dag vooral water drinkt, zoals ik. En dan die slogan ‘100% Goodness’ ‒ een prachtig streven natuurlijk. In mijn werk probeer ik bij te dragen aan een mooiere samenleving. Holy Soda spoort ook aan om goed te leven. Dit is voor mij een samenwerking die op heel veel fronten klopt.'

Credits:

Klant: Vrumona | Holy Soda: Madelon Bogers, Karlijn van Ruiten, Vincent Blokland

Reclamebureau: Doom & Dickson | Concept: Marcel Frensch, Rogier Mahieu | Art director: Oscar Flinterman | Copywriter: Joost van Nistelrooij | Creative Directors: Marcel Frensch, Rogier Mahieu | Account: Evelien Engel | Strategie: Margot Bouwman | RTV: Kim Wolffensperger | Productiemaatschappij: 25FPS | Regisseur: Diederik van Rooijen | D.O.P.: Menno Westendorp | Producer: Hanneke Kramer | Editor: Stanley Kolk | Grading: The Ambassodors | Online: The Ambassodors | Soundstudio: The Ambassodors
Muziek: The Ambassodors

Mediabureau: Starcom | Richard van der Wilk – Chief eXperience Officer | Manon Pogge – Sr. Branded Content & AV Consultant 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken