Crossmarks bouwt huismerk Korengoud van Jan Linders

Crossmarks bouwt huismerk Korengoud van Jan Linders
  • Bureaus
  • 27 mei 2015 @ 00:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging designStrategieBrandingMerkenFood

Retailbureau Crossmarks heeft een nieuwe strategie, concept en design ontwikkeld voor Korengoud, het private label van supermarktketen Jan Linders. Voor dit merk is actief ingezet op storytelling, onder meer via de verpakking en het POS-materiaal.

Korengoud is het private label van Jan Linders voor brood en banket van hoogwaardige kwaliteit. De supermarktketen heeft als geen andere concurrent verstand van lekker brood en banket en is al elf keer uitgeroepen tot Beste Bakker van Nederland. Om deze positie ook in de toekomst te kunnen waarborgen is op 11 mei het nieuwe broodconcept onder het private label Korengoud gelanceerd. Het concept omvat een nieuw assortiment broden en banket, instore presentatie en packaging.

Crossmarks heeft de strategie, het concepting en design ontwikkeld en de complete executie uitgevoerd. Er is gekozen voor een zogenoemd copyconcept. Jan Linders heeft veel te vertellen over brood en banket en draagt deze expertise onder andere uit middels storytelling op packaging, in de uitgebreide broodkaart, instore en online. De verpakkingen stralen puurheid, authenticiteit en vakmanschap uit en zijn doordacht in uitvoering en materialisering voor optimaal gebruiksgemak. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken