Crossmarks bouwt huismerk Korengoud van Jan Linders
- Bureaus
- 27 mei 2015 @ 00:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Packaging designStrategieBrandingMerkenFood
- 27 mei 2015 @ 00:01
- Redactie Bureaus
Retailbureau Crossmarks heeft een nieuwe strategie, concept en design ontwikkeld voor Korengoud, het private label van supermarktketen Jan Linders. Voor dit merk is actief ingezet op storytelling, onder meer via de verpakking en het POS-materiaal.
Korengoud is het private label van Jan Linders voor brood en banket van hoogwaardige kwaliteit. De supermarktketen heeft als geen andere concurrent verstand van lekker brood en banket en is al elf keer uitgeroepen tot Beste Bakker van Nederland. Om deze positie ook in de toekomst te kunnen waarborgen is op 11 mei het nieuwe broodconcept onder het private label Korengoud gelanceerd. Het concept omvat een nieuw assortiment broden en banket, instore presentatie en packaging.
Crossmarks heeft de strategie, het concepting en design ontwikkeld en de complete executie uitgevoerd. Er is gekozen voor een zogenoemd copyconcept. Jan Linders heeft veel te vertellen over brood en banket en draagt deze expertise onder andere uit middels storytelling op packaging, in de uitgebreide broodkaart, instore en online. De verpakkingen stralen puurheid, authenticiteit en vakmanschap uit en zijn doordacht in uitvoering en materialisering voor optimaal gebruiksgemak.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- concept
- private label
- strategie
- verpakking
- Crossmarks
- merk
- storytelling
- food
- brood
- Korengoud
- Jan Linders
- packaging
- retail
- supermarkt
- design
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing