Hostnet en True Ideas denken slim mee met ondernemers
- Bureaus
- 21 mei 2015 @ 11:44
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesZakelijkCommercialsWebsite
- 21 mei 2015 @ 11:44
- Redactie Bureaus
'Alles voor ondernemend Nederland.' Zo heet de geïntegreerde campagne van Hostnet die deze week live is gegaan. Het Utrechtse bureau True Ideas ontwikkelde een eerste serie van vier commercials om de slimme online oplossingen van het Amsterdamse hostingbedrijf onder de aandacht te brengen van Nederlandse ondernemers. De campagne wordt ondersteund met radio en bannering.
Hostnet is continu bezig met het optimaliseren en innoveren van haar dienstverlening. Daarom nam True Ideas de research-, en development afdeling als uitgangspunt voor de campagne. De bron van
slimme oplossingen. Het bureau gaf het merk tevens een boegbeeld om nuttige tips op een luchtige manier met ondernemers te kunnen delen.
Hugo van de R&D afdeling van Hostnet, heeft steeds nieuwe tips voor ondernemers om slimmer, efficiënter of makkelijker te kunnen ondernemen. Vanuit zijn werkplek haalt hij alles uit de kast om de tips zo inspirerend mogelijk te maken voor ondernemers. Met humor en voldoende zelfrelativering laat Hostnet zien hoe ze ondernemers verder kunnen brengen.
Edward O'Breen, marketingmanager van Hostnet: 'De huidige maatschappij stelt hoge verwachtingen aan ondernemend Nederland. Daarom is het belangrijk dat zij kunnen rekenen op een betrouwbare en betrokken hostingprovider. En we kunnen veel meer voor ondernemers betekenen dan ze nu weten. Daar moet deze campagne verandering in brengen.'
Bas Derks en Bart te Riele, creatie True Ideas: 'De norm voor communicatie in deze markt is over het algemeen droog, saai en zakelijk. Met Hostnet laten we zien dat juist ook meer technische producten op een frisse en aantrekkelijke manier over het voetlicht kunnen worden gebracht.'
Credits
Campagne: Alles voor ondernemend Nederland
Adverteerder: Hostnet
Klant: Edward O'Breen, Harold Douwes
Bureau: True Ideas
Account: Esther Sanders
Copy: Bart te Riele
Art director: Bas Derks
Creative Director: Jeroen Ritsema
Productie: Caviar
Regie: Yoes Benli
Agency Producer: Niels Scheide
Casting: Groen Casting
Sound design/audio: Audentity
Media: Media Science
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing