Mireille de Steur is PR-manager van Kirkman Company

Mireille de Steur is PR-manager van Kirkman Company
  • Bureaus
  • 7 mei 2015 @ 12:34
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MVOPersonaliaInnovatieStrategie

Mireille de Steur is als marketing-, communicatie- en PR-manager in dienst getreden bij Kirkman Company. Hiervoor was ze werkzaam als zelfstandig communicatieadviseur, waarbij de focus voornamelijk lag op adviezen voor bedrijven om MVO-doelstellingen te verwezenlijken.

De Steur (1967) heeft samen met MVO Nederland en MKB Nederland meegewerkt aan het boek ‘Duurzame winst voor MKB’. Daarnaast was zij werkzaam bij Tendris Holding en IDTV. De Steur zal haar kennis er ervaring bij Kirkman Company inzetten op het verder bouwen van de identiteit en het imago van de organisatie.

Nu is de tijd om als organisatie het verschil te maken, vindt Kirkman Company. Tijd om het anders te doen, omdat het altijd beter kan of omdat het echt anders moet. Het bedrijf gelooft dat organisaties van de toekomst financiële waarde en maatschappelijke waarde succesvol combineren. Daarom transformeert het bureau bestaande organisaties of afdelingen tot een social enterprise. Zo wordt een organisatie 100% relevant voor alle stakeholders.

Kirkman Company zet zijn expertise in op het gebied van HR, change, procurement, sourcing, partnerships, circular economy en customer excellence. Het bedrijf maakt onderdeel uit van het collectief Powered By Meaning.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken