Mireille de Steur is PR-manager van Kirkman Company
- Bureaus
- 7 mei 2015 @ 12:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MVOPersonaliaInnovatieStrategie
- 7 mei 2015 @ 12:34
- Redactie Bureaus
Mireille de Steur is als marketing-, communicatie- en PR-manager in dienst getreden bij Kirkman Company. Hiervoor was ze werkzaam als zelfstandig communicatieadviseur, waarbij de focus voornamelijk lag op adviezen voor bedrijven om MVO-doelstellingen te verwezenlijken.
De Steur (1967) heeft samen met MVO Nederland en MKB Nederland meegewerkt aan het boek ‘Duurzame winst voor MKB’. Daarnaast was zij werkzaam bij Tendris Holding en IDTV. De Steur zal haar kennis er ervaring bij Kirkman Company inzetten op het verder bouwen van de identiteit en het imago van de organisatie.
Nu is de tijd om als organisatie het verschil te maken, vindt Kirkman Company. Tijd om het anders te doen, omdat het altijd beter kan of omdat het echt anders moet. Het bedrijf gelooft dat organisaties van de toekomst financiële waarde en maatschappelijke waarde succesvol combineren. Daarom transformeert het bureau bestaande organisaties of afdelingen tot een social enterprise. Zo wordt een organisatie 100% relevant voor alle stakeholders.
Kirkman Company zet zijn expertise in op het gebied van HR, change, procurement, sourcing, partnerships, circular economy en customer excellence. Het bedrijf maakt onderdeel uit van het collectief Powered By Meaning.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- imago
- MKB
- communicatie
- marketing
- Kirkman Company
- Mireille de Steur
- duurzaamheid
- duurzaamheid
- PR-manager
- MVO
- duurzaam
- social enterprise
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing