Oorlogsveteranen haken in op 4 en 5 mei

Oorlogsveteranen haken in op 4 en 5 mei
  • Bureaus
  • 4 mei 2015 @ 11:32
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameMediaEvenementPromotie

Relevant inhaken op 4 en 5 mei? Daar weten de Nederlandse oorlogsveteranen wel raad mee. Dit weekend vroegen ze in een printadvertentie in onder meer De Telegraaf aandacht voor hun 'eigen' Veteranendag op zaterdag 27 juni in Den Haag.

Laat er geen misverstand over bestaan: de veteranen herdenken uiteraard ook de oorlogsslachtoffers op 4 mei en vieren onze vrijheid de dag erna. Maar ze willen ook graag aandacht voor Veteranendag: 'Op 27 juni bedanken we al onze 115.000 veteranen, oud en jong, mannen en vrouwen. Voor hun inzet in dienst van de vrede. Van de tweede wereldoorlog tot nu.'

De Veteranendag wordt ondersteund door organisaties als Univé, Specsavers en Monuta. Mediapartner is TMG-dochter Metro. Hieronder de advertentie, met dank aan Reclamewereld.blog.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken