Vizeum en Isobar werken voor BBC First
- Bureaus
- 8 mei 2015 @ 11:51
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediabureauMediastrategiePitches
- 8 mei 2015 @ 11:51
- Redactie Bureaus
Na een korte oriëntatie heeft BBC besloten haar media, social en creatie account in Nederland onder te brengen bij Vizeum en Isobar. Vizeum wordt hiermee verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop. Isobar voor social strategie, content creatie, community management en activaties.
16 mei lanceert BBC haar nieuwe premium drama kanaal, BBC First, in Nederland. BBC First is te ontvangen via Digitale TV van KPN. De introductiecampagne start begin mei, en zal groots te zien zijn op onder meer Televisie, Online Video, Social Media, Digital Out of Home, Abri’s, Masten, Trams en in de Bioscoop.
Mitch Roedoe, Strategy Director, Isobar: 'BBC staat tot ver buiten de Britse grenzen bekend om de kwaliteit van haar programma’s. We zijn dan ook trots om op dit mooie merk te mogen werken.'
Roland Teerenstra, Managing Director Vizeum: 'De winst van BBC First betekent allereerst de toevoeging van een prachtig mediamerk aan ons portfolio. Daarnaast is dit weer een heel mooi voorbeeld van onze kracht als groep waar digitale specialisten binnen Isobar naadloos worden toegevoegd aan de klantenteams binnen Vizeum.'
BBC First is het premium kanaal voor Brits drama. Speciaal ondertiteld voor de Nederlandse markt biedt BBC First premium 24/7 drama van de BBC en andere toonaangevende Britse producenten. Het kanaal gaat van start met populaire en gelauwerde series zoals Wolf Hall (BBC Two’s hoogst gewaardeerde programma in dertien jaar), de spannende avonturen van The Musketeers en de nieuwste series van de in Nederland populaire series Silent Witness en Last Tango in Halifax.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing