BSUR in zee met Princess Yachts

BSUR in zee met Princess Yachts
  • Bureaus
  • 17 jun 2015 @ 10:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesBrandingPitchesMerken

BSUR Amsterdam is benoemd als global lead creative brand and communications agency van het Britse botenbedrijf Princess Yachts International. Het bureau gaat aan zaken als merkstrategie, brand design, marketing, videoproducties en productlanceringen.

Princess Yachts, gevestigd in Plymouth, staat te boek als een wereldwijd toonaangevend bedrijf als het gaat om het ontwerp van plezierjachten. De botenbouwer werd opgericht in 1965 en heeft momenteel 2.400 mensen in dienst. Dit jaar wordt de vijftigste verjaardag van het merk gevierd. Eigenaar is sinds 2008 de Louis Vuitton Moët Hennessy Group.

Kiran Haslam, global marketing director van Princess Yachts: 'Wij streven altijd naar het hoogste niveau van productdesign, maar ook naar brand design. Tijdens onze eerste gesprekken met BSUR in maart werden we verleid door hun kennis van ons merk en de wijze waarop zij kunnen helpen om onze grenzen te verleggen. Het inmiddels voltooide werk bevestigt dat we de juiste keuze hebben gemaakt.'

Jan Rijkenberg, oprichter van BSUR Group: 'We zijn vereerd dat we de branding-partner zijn van dit grote en gerespecteerde luxemerk. We houden van klanten die uitgedaagd willen worden op elk detail van hun merk-appearance. Voor beide partijen bestaat het woord "compromis" niet.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken