BSUR in zee met Princess Yachts
- Bureaus
- 17 jun 2015 @ 10:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesBrandingPitchesMerken
- 17 jun 2015 @ 10:01
- Redactie Bureaus
BSUR Amsterdam is benoemd als global lead creative brand and communications agency van het Britse botenbedrijf Princess Yachts International. Het bureau gaat aan zaken als merkstrategie, brand design, marketing, videoproducties en productlanceringen.
Princess Yachts, gevestigd in Plymouth, staat te boek als een wereldwijd toonaangevend bedrijf als het gaat om het ontwerp van plezierjachten. De botenbouwer werd opgericht in 1965 en heeft momenteel 2.400 mensen in dienst. Dit jaar wordt de vijftigste verjaardag van het merk gevierd. Eigenaar is sinds 2008 de Louis Vuitton Moët Hennessy Group.
Kiran Haslam, global marketing director van Princess Yachts: 'Wij streven altijd naar het hoogste niveau van productdesign, maar ook naar brand design. Tijdens onze eerste gesprekken met BSUR in maart werden we verleid door hun kennis van ons merk en de wijze waarop zij kunnen helpen om onze grenzen te verleggen. Het inmiddels voltooide werk bevestigt dat we de juiste keuze hebben gemaakt.'
Jan Rijkenberg, oprichter van BSUR Group: 'We zijn vereerd dat we de branding-partner zijn van dit grote en gerespecteerde luxemerk. We houden van klanten die uitgedaagd willen worden op elk detail van hun merk-appearance. Voor beide partijen bestaat het woord "compromis" niet.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- boot
- Jan Rijkenberg
- plezierjachten
- bureau
- jacht
- Princess Yachts
- klant
- Louis Vuitton
- Moët
- branding
- marketing
- BSUR
- account
- BSUR Amsterdam
- Hennessy
- Princess
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing