Corona keert na jaren terug bij The Communication Company

Corona keert na jaren terug bij The Communication Company
  • Bureaus
  • 24 jun 2015 @ 09:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMerkenPitchesReclame

Corona heeft The Communication Company uit Breda geselecteerd als het nieuwe reclamebureau voor de Nederlandse markt. TCC werkt al voor Jupiler, dat ook onderdeel is van AB InBev.

Cees Faes, CEO van The Communication Company: 'Corona was het eerste biermerk waar we ooit voor werkten en is daarmee na twintig jaar weer terug op het oude nest.'

Erik Soeteman, marketingmanager Nederland van AB Inbev: 'TCC heeft ambitie, kent de consument en droomt groot zonder pragmatiek uit het oog te verliezen. Jaren geleden zijn ze begonnen op enkel Jupiler, maar inmiddels werken ze voor meerdere merken in meerdere landen. Dat is geen toeval. Wat mij persoonlijk enorm aanspreekt is de challenger-mentaliteit die het bureau heeft. Een eigenschap die beide partners verbindt en het verschil maakt.'

Samen met mediabureau Vizeum gaat TCC volgens Soeteman 'de komende jaren ongetwijfeld het verschil maken met Corona'. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken