Epica introduceert award voor virtual reality

Epica introduceert award voor virtual reality
  • Bureaus
  • 30 jun 2015 @ 14:01
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Awards

Epica Awards is de eerste awardceremonie die de categorie Virtual Reality gaat invoeren en daarmee creatief werk met bijvoorbeeld de Oculus Rift en soortgelijke devices gaat belonen. De eerstvolgende jurymeeting plus award uitreiking zal worden gehouden in Berlijn van 16 tot 19 november. Dit maakte Epica bekend tijdens de Cannes Lions.

Ook zijn er nieuwe categorieën toegevoegd voor personal electronics and devices; restaurants, cafés and bars en product design. Er komt ook een aparte categorie voor humor. De onafhankelijke jury, die al sinds het begin van de Epica Awards bestaat uit journalisten van meer dan veertig marketingvaktijdschriften van over de hele wereld, wordt uitgebreid met vertegenwoordigers uit Chili, Mexico, Colombia, Peru, Indonesië, Bosnië en België.

Opvallen
Ook presenteerde de Epica-organisatie de nieuwe advertentiecampagne die inzenders moet herinneren aan het feit dat ze moeten ‘opvallen’. De campagne is gemaakt door bureau Vasava uit Barcelona. Uiteraard speelt het bekende piramidelogo van Epica een cruciale rol, evenals hun slogan A different angle on creativity.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken