Initiative werkt voor Raylex
- Bureaus
- 12 jun 2015 @ 15:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Mediabureau
- 12 jun 2015 @ 15:04
- Redactie Bureaus
Het merk Raylex (onderdeel van Oystershell Laboratories) heeft haar mediabelangen ondergebracht bij mediabureau Initiative.
Nagelbijten laat je handen er onverzorgd uitzien, het geeft een onzekere indruk en het is enorm onhygiënisch. Raylex biedt de oplossing door een handige pen applicator waarmee de nagels behandeld kunnen worden. Daarnaast biedt Raylex een helpende hand door een handige app die de nagelbijter met tips en virtuele beloningen helpt om er van af te komen.
Initiative is geselecteerd om een geïntegreerde mediacampagne te ontwikkelen met als doel om de boodschap van Raylex onder een breed publiek bekend te maken. Initiative zal voor Raylex de strategie, consumer insights, media planning en -inkoop verzorgen.
Evelyne Verdeyen, International Brand & Business Development Manager Oystershell: “Met Initiative zaten we onmiddellijk op dezelfde golflengte. Ze zijn even enthousiast als wij om van Raylex een succesverhaal te maken in Nederland. En ongetwijfeld zal dit lukken.”
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing