Kingsday wint account VakantieVeilingen.nl
- Bureaus
- 10 jun 2015 @ 11:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesWebsiteMerken
- 10 jun 2015 @ 11:02
- Redactie Bureaus
Kingsday heeft het account van website VakantieVeilingen.nl gewonnen. Het snel groeiende Amsterdamse reclamebureau werkt inmiddels aan een merkpositioneringscampagne met meerdere tv-commercials en activaties die in juli 2015 van start gaat. VakantieVeilingen verwacht met Kingsday de snelle groei van de afgelopen jaren voort te zetten.
Bij VakantieVeilingen.nl kunnen consumenten bieden op hotelkamers, beautyarrangementen, vakanties, diners, concerttickets en meer. De website is leidend in haar segment en trekt meer dan 200.000 unieke bezoekers per dag. Sinds de oprichting in 2007 hebben al meer dan 3 miljoen mensen een veiling bij VakantieVeilingen gewonnen. In 2014 is Vakantieveilingen.nl door het publiek gekozen tot ‘website van het jaar’ in de recreatieve categorie. VakantieVeilingen, onderdeel van EMESA Groep, werkt momenteel aan een herpositionering en heeft zonder formele pitch gekozen voor Kingsday.
Sander Volten, managing director van Kingsday: 'VakantieVeilingen wil het merk naar een nieuw niveau brengen en heeft voor Kingsday gekozen omdat we een frisse aanpak combineren met zeer veel ervaring. We doorbreken de traditionele grenzen tussen PR, interactie en reclame – een aanpak die perfect past bij de ambities van VakantieVeilingen.'
Frank van Run, CEO Emesa bij VakantieVeilingen: 'Kingsday was voor ons een logische keus omdat de aanpak van dit jonge bureau past bij onze ondernemende mentaliteit. Na acht jaar snelle groei staan wij voor twee grote uitdagingen. We bieden naast vakanties en andere leisure-producten een steeds breder aanbod op onze website. Daarnaast wordt mobiel steeds belangrijker. Dat heeft consequenties voor onze positionering en communicatie. We wilden daar het beste bureau bij, en volgens ons is dat Kingsday. Zij begrepen tijdens het eerste gesprek precies welke richting wij op willen.'
Het centrale thema van de campagne is ‘fun’. Van Run: 'We werken samen met Kingsday aan een nieuwe campagne waarin we ons richten op het plezier van een unieke koopervaring. VakantieVeilingen maakt momenteel een snelle ontwikkeling door waarbij we de contacten met onze klanten aanhalen. Om dit te realiseren voeren we nog een aantal andere, belangrijke wijzigingen door. Denk daarbij aan nieuwe categorieën, nieuwe platforms, een nieuwe en verbeterde klantenservice en een geheel nieuwe look and feel. Op deze wijze willen we VakantieVeilingen weer neerzetten als een betrouwbaar en fun merk waar je kan bieden en dingen kan winnen die je vrije tijd leuker maken.'
Volgens Van Run is de nieuwe campagne met Kingsday het begin van een overgangsperiode waarvan hij 'veel verwacht'.
De Kingsday-partners, met links aan tafel Sander Volten.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- vakantie
- website
- reclamebureau
- veiling
- klant
- account
- merkpositionering
- groei
- campagne
- VakantieVeilingen
- bureau
- Kingsday
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing