PHD wint account van Wildlands Adventure Zoo

30jun 201512:28
  • Bureaus
  • 15404 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediabureauStrategieCommunicatieMediastrategieMerken

nieuws Mediabureau PHD heeft het account van Dierenpark Emmen gewonnen. Het 80-jarige dierenpark bevindt zich in een belangrijke transitiefase: Dierenpark Emmen gaat namelijk sluiten en wordt vervangen door belevenispark Wildlands Adventure Zoo Emmen.

PHD wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop voor dierenpark Emmen en het nieuwe Wildlands Adventure Zoo Emmen.

Irene Louwrier, manager marketing, communicatie & sales Dierenpark Emmen: 'We staan als Dierenpark Emmen voor een grote uitdaging om in maart 2016 een nieuw concept met Wildlands te lanceren. We willen dit doen met een mediapartner waarmee we acties kunnen uitzetten die binnen onze visie passen. PHD past goed binnen deze strategie met hun andere manier van denken en innovatieve oplossingen.'

Patrick Molleman, Managing Director PHD : 'Het is fantastisch dat we dit mooie account aan onze portfolio toe kunnen voegen. We zijn al gestart met de laatste campagne voor Dierenpark Emmen om mensen te wijzen op de laatste kans om het 80 jarige dierenpark te bezoeken. Daarna gaan we vol aan de slag om plannen te maken voor de start van het geheel nieuwe park Wildlands Adventure Zoo Emmen. We kijken uit naar een succesvol, langdurig partnership.' 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners