RLVNT haalt social media strateeg Maartje de Kort
- Bureaus
- 16 jun 2015 @ 12:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Social mediaPersonaliaStrategie
- 16 jun 2015 @ 12:15
- Redactie Bureaus
Maartje de Kort versterkt sinds deze maand het RLVNT-team als social media strateeg. De nieuwe aanwinst van het strategieteam zal opdrachtgevers adviseren bij de inzet van social media, van strategie tot campagne en analyse. De Kort werkte eerder bij Tele2 Nederland als social mediamanager.
Jurgen Retra, strategy director van RLVNT: 'In social media staan mensen centraal: persoonlijke opinies, user generated content en direct contact tussen mensen en merken. Het gebruik van social media is om die reden onmisbaar geworden in de moderne merkdialoog en sluit perfect aan bij de werkwijze van RLVNT. Met Maartje aan boord kunnen we onze social strategie naar een hoger niveau tillen en nog beter inzetten voor onze opdrachtgevers.'
Maartje de Kort: 'De afgelopen jaren heb ik veel ervaring opgedaan met social media: hoe mensen hierin actief zijn en vooral wat ze daarin van bedrijven verwachten. Nu mag ik die kennis en ervaring inzetten voor RLVNT en haar opdrachtgevers. Ik geloof erg in de kracht in het samenbrengen van media, data en creatie om tot relevante oplossingen te komen voor merken en mensen. Sociale media hebben hier een belangrijke rol in en ik ben blij dat ik het strategieteam van RLVNT hierin mag versterken.'
Bij RLVNT werken zo’n 40 innovatieve creatieven en mediaspecialisten, die samen de propositie ‘Logic & Magic’ (media, data en creatie) op een eigen manier tot leven brengen voor onder anderen Simpel, Greenpeace, ICI Paris XL en Madurodam.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing