RLVNT haalt social media strateeg Maartje de Kort

RLVNT haalt social media strateeg Maartje de Kort
  • Bureaus
  • 16 jun 2015 @ 12:15
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaPersonaliaStrategie

Maartje de Kort versterkt sinds deze maand het RLVNT-team als social media strateeg. De nieuwe aanwinst van het strategieteam zal opdrachtgevers adviseren bij de inzet van social media, van strategie tot campagne en analyse. De Kort werkte eerder bij Tele2 Nederland als social mediamanager.

Jurgen Retra, strategy director van RLVNT: 'In social media staan mensen centraal: persoonlijke opinies, user generated content en direct contact tussen mensen en merken. Het gebruik van social media is om die reden onmisbaar geworden in de moderne merkdialoog en sluit perfect aan bij de werkwijze van RLVNT. Met Maartje aan boord kunnen we onze social strategie naar een hoger niveau tillen en nog beter inzetten voor onze opdrachtgevers.'

Maartje de Kort: 'De afgelopen jaren heb ik veel ervaring opgedaan met social media: hoe mensen hierin actief zijn en vooral wat ze daarin van bedrijven verwachten. Nu mag ik die kennis en ervaring inzetten voor RLVNT en haar opdrachtgevers. Ik geloof erg in de kracht in het samenbrengen van media, data en creatie om tot relevante oplossingen te komen voor merken en mensen. Sociale media hebben hier een belangrijke rol in en ik ben blij dat ik het strategieteam van RLVNT hierin mag versterken.'

Bij RLVNT werken zo’n 40 innovatieve creatieven en mediaspecialisten, die samen de propositie ‘Logic & Magic’ (media, data en creatie) op een eigen manier tot leven brengen voor onder anderen Simpel, Greenpeace, ICI Paris XL en Madurodam. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken