Randstad en Saatchi maken campagne 'Worden wie je bent'
- Bureaus
- 3 jun 2015 @ 13:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsStorytellingMerken
- 3 jun 2015 @ 13:49
- Redactie Bureaus
‘Worden wie je bent’ is het thema van de nieuwe merkcampagne van Randstad, die afgelopen week van start is gegaan. Randstad is zelf verantwoordelijk voor het idee van de campagne, die samen met Saatchi & Saatchi werd geproduceerd.
Met 'Worden wie je bent' vertelt Randstad een inspirerend verhaal over talent, het benutten van potentieel en het waarmaken van dromen en ambities. Volgens Randstad en Saatchi is ‘Worden wie je bent’ meer dan een campagne. 'Het staat voor het geloof van Randstad dat talent in ieder van ons zit. En dat talent ons maakt tot wie we zijn.'
Randstad wil mensen helpen hun talenten te ontdekken en dromen te realiseren en gaat daarmee terug naar haar oorsprong. Door mensen aan de juiste baan te helpen of door ze net dat ene zetje in de rug te geven. 'Zodat ze kunnen worden wie ze zijn.'
De campagne zet net als veel andere zakelijke dienstverleners in op authenticiteit, met 'echte mensen' in beeld. Behalve televisie zet Randstad ook radio, out of home en online films in.
Credits
Opdrachtgever: Randstad Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Janine Bos, Wim Vos, Merel Gorter, Ilse de Cloe
Bureau: Saatchi & Saatchi
Strategie: Arjan Kapteijns, Geert-Jan Baltus
Creatie: Sander Bergmeijer, Sander Jacobs
Account: Angelique de Hont, Sanja Simsic
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- werken
- worden wie je bent
- authentiek
- campagne
- Saatchi & Saatchi
- merk
- Randstad
- commercial
- reclame
- mensen
- marketing
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing