Vodafone en Achtung! grillen een roedel hipsters

Vodafone en Achtung! grillen een roedel hipsters
  • Bureaus
  • 10 jun 2015 @ 13:20
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MobileDoelgroepenCampagnesCommercialsMerken

Hipsters, we hebben het er vaak over. Dus kon een commercial niet uitblijven die deze trendy doelgroep eens lekker op de hak neemt. Vodafone doet dat nu, samen met het hippe reclamebureau Achtung!, om de diensten van Vodafone Thuis origineel onder de aandacht te brengen.

Voor Vodafone Thuis heeft Achtung! de nieuwe campagne gemaakt: 'Thuis kan alles.' De nieuwe tv-commercial voor deze campagne, 'Hipster Grill', zet de voordelen van een volledige Vodafone Thuis in de kijker. Dit gebeurt door middel van het verhaal van een jonge, riant bebaarde hipster in zijn geveinsd nonchalante leven. Met de hulp van de diensten van Vodafone Thuis kan het hoofdpersonage ondanks zijn onverschilligheid toch nog de perfecte hipster-barbecue neerzetten. Op één ding na. 

In MarketingTribune 12 (Cannes-editie) een uitgebreid interview met Brureau van het Jaar Achtung! Mis het niet!

Credits 

Opdrachtgever: Vodafone
Verantwoordelijk bij klant: Eva Ruiz, Laura van Gestel, Joyce van den
Bergh, Miriam Kolenbrander
Bureau: Achtung!
Creatie: Mervyn ten Dam & Pascal Rotteveel
Producer: Lieke de Klein & Marleen Reen
Strategie: Boris Nihom
Productie: Czar
Regie: Jelmar Hufen
Producer: Robert Roosenstein & Karlijn
Paardekooper
DOP: Gabor Déak
Offline: Annelien van Wijnbergen
Editor: Mieneke Kramer
Grading: The Ambassadors & Jean-Rene Nebot
Audio: The Ambassadors
Muzieklicentie: Massive Music



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken