XXS Amsterdam gaat aan de slag voor HealthyPeople
- Bureaus
- 3 jun 2015 @ 09:21
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FoodMerkenCreatieMarketingPitches
- 3 jun 2015 @ 09:21
- Redactie Bureaus
XXS Amsterdam is aangewezen als nieuw creatief bureau voor het superfoods-merk Healthy People. De producten van Healthy People worden al bijna tien jaar verkocht door heel Europa en Azië en zijn verkrijgbaar in vrijwel alle grote supermarkten in Nederland.
Healthy People, een jong Nederlands voedingsbedrijf ontstaan aan de keukentafel in Den Haag, klopte in de start-up fase in 2006 al aan bij XXS Amsterdam voor creatief en strategisch advies. Nu, acht jaar later, is het bedrijf hard gegroeid en wil het nog meer consumenten bereiken met gezonde voeding. XXS Amsterdam zal Healthy People adviseren op het gebied van merkstrategie en product design.
Piet Hein Smit, Partner XXS: 'Healthy People bewijst dat lekker eten ook heel gezond kan zijn. Dat doen ze zonder opsmuk of lege marketingpraat. Hun doel is eenvoudig: ze maken lekkere producten waar je goed van kunt genieten. Onze rol is om een klankbord te zijn en de identiteit van het merk creatief en helder te communiceren zodat meer mensen goed gaan genieten van gezond eten.'
Arjanneke Teeuw, samen met Joost de Bruijne oprichter Healthy People: 'Wij zijn ontzettend enthousiast over de samenwerking met XXS Amsterdam. Het bureau heeft veel ervaring met campagnes voor retailmerken en vanaf onze eerste ontmoeting begrijpen ze helemaal waar Healthy People voor staat.' De Bruijne: 'Het was voor ons een logische stap om terug te keren naar XXS en wij kijken uit naar onze samenwerking.'
XXS Amsterdam heeft ruime ervaring met het maken van diverse campagnes in de retail en FMCG sector met werk voor onder andere Marqt, Dirk, HEMA en Schweppes Int.
De samenwerking tussen XXS Amsterdam en Healthy People is direct van start gegaan. Het design van het nieuwe concept 'origin juices' staat vanaf volgende week in vrijwel iedere supermarkt in Nederland.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- marketing
- Joost de Bruijne
- klant
- reclame
- food
- strategie
- Piet Hein Smit
- XXS
- bureau
- Arjanneke Teeuw
- XXS Amsterdam
- HealthyPeople
- retail
- superfoods
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing