Lukkien geeft fans Burgers' Zoo rol in commercial
- Bureaus
- 8 jul 2015 @ 11:35
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 8 jul 2015 @ 11:35
- Redactie Bureaus
Op 10 juni was het zo ver: de live-casting van Lukkien voor de nieuwe commercials van Burgers’ Zoo. Vooraf konden potentiële acteurs zich aanmelden via een actiewebsite waar ze hun zelfgemaakt auditiefilmpje konden insturen.
Uit de filmpjes is een eerste selectie gemaakt waarna op 10 juni een laatste ronde middels een live-casting in Burgers’ Zoo plaatsvond.
Het dierenpark Burgers’ Zoo staat bekend om de verschillende nagebootste leefomgevingen, zoals de Safari, Bush, Ocean, Desert, Mangrove en Rimba. Voor iedere bezoeker een unieke en bijzondere ervaring. Deze unieke verhalen en ervaringen van de bezoekers en het dierenpark komen terug in de commercial.
Tim Lammers, Marketing Manager, Burgers’ Zoo: 'We vonden het belangrijk dat bezoekers zelf over hun ervaring in Burgers’ Zoo konden vertellen in de commercial. Tevens was het doel van deze campagne dat we een verhaal creëerden rondom onze commercial, een verhaal waarmee we de actieperiode op een creatieve manier online konden verlengen. Dat hebben we gedaan door middel van de auditierondes met de fans van Burgers’ Zoo. De commercials zullen in de zomer op verschillende regionale zenders te zien zijn.'
Na het juryoordeel gingen de gecaste acteurs gelijk door naar de eerste set: de Ocean. ‘s Middags vond de tweede castingronde plaats voor de shots in jungleomgeving van de Bush en de safari van de Rimba.
Hans Kok, Strategy Director, Lukkien: 'De commercials laten de unieke belevingswerelden van Burgers’ Zoo zien. Met bijzondere feiten van de dierverzorgers en de reacties van echte bezoekers, nemen we de kijker mee in de werelden van Burgers’ Zoo.'
De commercials bevatten geen acteurs, alleen maar echte bezoekers. Ook de dierverzorgers die terug te zien zijn in de commercial zijn echte dierverzorgers bij Burgers’ Zoo.
Lukkien heeft voor Burgers’ Zoo het gehele concept voor deze commercials ontwikkeld. Van de actiewebsite tot de live-casting en productie van de commercials. Uiteindelijk zijn er drie verschillende commercials gecreëerd en een drietal breakbumpers.
De commercials zullen vanaf 11 juli te zien zijn op regionale zenders in Nederland. Het eindresultaat is ook hier terug te zien in het portfolio van Lukkien.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing