Maarten Remmers en Wouter Voges partners ETCETERA
- Bureaus
- 9 jul 2015 @ 10:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 9 jul 2015 @ 10:33
- Redactie Bureaus
Reclamebureau ETCETERA heeft twee creative directors – Maarten Remmers en Wouter Voges - benoemd tot partner. Remmers en Voges vormen al tien jaar een creatief team en zijn medeverantwoordelijk voor de campagnes van onder meer Bolletje, HAK en bol.com.
Voges en Remmers leerden elkaar tien jaar geleden kennen en bleken al snel een succesvol creatief team. In 2007 startte het duo bij ETCETERA, waar zij onder leiding van Ben Imhoff, creatief directeur en oprichter, een belangrijke volgende stap in hun creatieve carrière zetten.
Imhoff: “Vanaf het moment dat Maarten en Wouter bij ons binnenkwamen waren ze nieuwsgierig en ambitieus. En dat is ook de kracht van hun succes. Ze blijven elkaar uitdagen en hebben hun creatieve ambities altijd waar kunnen maken.“
ETCETERA werkt al sinds de oprichting in 1992 met een partnerstructuur. Met de benoeming van Remmers en Voges komt het totaal aantal partners van het bureau op veertien. Imhoff: “ETCETERA is een bureau met een grote groep betrokken partners. Stuk voor stuk ondernemers die dagelijks meewerken aan de business van onze klanten. De continuïteit van onze dienstverlening is hiermee gewaarborgd en we weten de beste mensen aan ons te binden.”
Voor Remmers en Voges is hun nieuwe rol binnen ETCETERA een mooie bezegeling van het tienjarig jubileum.
Maarten Remmers: “Wouter en ik zijn partner geworden bij ETCETERA omdat het een energiek, creatief én effectief bureau is. Een bureau waar we ons thuisvoelen en al acht jaar met veel plezier werken voor prachtige merken.”
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing