Nederlandse startup Signus Inflatables boekt internationaal succes
- Bureaus
- 9 jul 2015 @ 13:21
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingNieuwkomers
- 9 jul 2015 @ 13:21
- Redactie Bureaus
De Nederlandse startup Signus Inflatables boekt internationale successen met haar innovatie ter versterking van eventmarketing en sponsoring. Het opblaasbare merkpaviljoen, Signus One, wordt inmiddels in zes landen verkocht.
De Signus One wordt momenteel in Frankrijk, Duitsland, Noorwegen, Zweden en Singapore verkocht. Afgelopen week versterkte Signus Inflatables haar internationale positie door de handen ineen te slaan met het Spaanse eventstyling bureau Yemso tijdens de evenementenbeurs Evento Days in Madrid. Ook vanuit de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Zwitserland en Oostenrijk wordt er interesse getoond voor de nieuwkomer.
Het opblaasbare paviljoen, van de uit Den Haag afkomstige onderneming Signus Inflatables, is een musthave voor marketing- en evenementenbureaus. Het volledig te customizen merkpaviljoen wordt voornamelijk ingezet op evenementen om zichtbaarheid te creëren voor organisatoren en sponsoren. De combinatie van een opblaasbaar frame en negenendertig vierkante meter full colour geprint doek zijn geïnspireerd op de materialen die gebruikt worden in de kitesurfsport.
Signus Inflatables is gespecialiseerd in het ontwikkelen van opblaasbare structuren en design producten. Naast het paviljoen kunnen we in de toekomst nog meer producten van de startup verwachten.
Product ingenieur Roland Verheul: 'Signus One is nog maar het begin van een reeks opvallende producten. De techniek kan immers op allerlei soorten producten worden toegepast. Wij zijn er klaar voor.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing