Tribal DDB en Nationale Nederlanden lanceren online film Pensioenpotjes
- Bureaus
- 9 jul 2015 @ 10:37
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 9 jul 2015 @ 10:37
- Redactie Bureaus
Nationale-Nederlanden lanceert de online film Pensioenpotjes. Met deze film van Tribal DDB Worldwide, Amsterdam brengt de financiële dienstverlener haar Pensioen Ophelder Service en het pensioenbewustzijn onder de aandacht.
In de online film maken we kennis met een aantal publiekslievelingen, die zich met hun eerste baantje in één klap in ons collectieve geheugen hebben genesteld. Nationale-Nederlanden is op bezoek gegaan bij voormalige televisiesterren als mevrouw Stemband en de kinderen van het onbewoonde eiland uit Kinderen voor Kinderen. Om erachter te komen hoe het nu met ze gaat en hoe het ze in de rest van hun loopbaan vergaan is.
De tijd dat je 30 jaar bij slechts één werkgever werkt lijkt voorbij. Net als deze vroegere BN’ers wisselen mensen tegenwoordig steeds vaker van werkgever en daarmee ook van pensioenverzekeraar. Elke nieuwe baan leidt vaak tot een nieuw pensioenpotje en een nieuw dilemma: het oude pensioenpotje laten staan of meenemen naar de nieuwe werkgever? Mensen kunnen het overzicht kwijtraken. Uit een onlangs gehouden onderzoek van onderzoeksbureau Kien blijkt dat men over het algemeen te weinig kennis en interesse heeft in het opgebouwde pensioen en het daarom voor zich uit schuift.
Yoram Schwarz, directeur Marketing en Strategie van Nationale-Nederlanden Pensioen: 'Met de Pensioen Ophelder Service beantwoorden we persoonlijk vragen van consumenten over pensioenpotjes. Deze campagne sluit naadloos aan bij onze ambitie om het pensioenbewustzijn in Nederland te vergroten. En dat is hard nodig, want de verantwoordelijkheden voor pensioenbeslissingen komen ook steeds meer bij het individu te liggen. Er is dus werk aan de winkel. De Ophelder Manager geeft telefonisch antwoord op vragen en daarnaast geeft de gratis online tool, de Pensioen Ophelder Indicator, inzicht in de verschillen tussen de oude en nieuwe pensioenregeling.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing