UNICEF Nederland kiest voor MediaScience
- Bureaus
- 24 jul 2015 @ 08:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Social mediaDigitaalMediabureau
- 24 jul 2015 @ 08:00
- Redactie Bureaus
Na een oriëntatie bij verschillende bureaus heeft UNICEF Nederland gekozen om het advertising deel van haar social account onder te brengen bij digitaal marketingbureau MediaScience. Social media is een belangrijk kanaal geworden voor UNICEF om haar doelgroep te bereiken.
Tot nu toe deed UNICEF social media intern. Voor UNICEF is nu het moment aangebroken om een bureau aan te haken voor haar specialisme en kennis op het gebied van social media. De eerste campagnes verzorgd door MediaScience staan inmiddels al live.
Saskia Fagnotti, Media Coördinator UNICEF: “Social media is al lange tijd een onderdeel van onze online communicatiemix. Echter, wij denken dat dit optimaler kan. Na een korte oriëntatie zijn wij van mening dat MediaScience in staat is om samen met ons stappen voor de toekomst te maken.”
René Zeedijk, Managing Partner MediaScience, is blij met de komst van UNICEF Nederland: “Wij vinden het fantastisch om mee te kunnen helpen aan de missie van UNICEF. Met name door onze unieke manier van aanpak, zorgen wij ervoor dat data, creatie en social media perfect worden afgestemd op elkaar.”
Over UNICEF Nederland
Over MediaScience
www.unicef.nl
www.mediascience.nl
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing