USP Marketing PR wint pitch Trip4real

USP Marketing PR wint pitch Trip4real
  • Bureaus
  • 7 jul 2015 @ 10:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PR

Trip4real heeft na een intensieve pitch travel & lifestyle bureau USP Marketing PR geselecteerd als PR bureau voor de Nederlandse markt.

Met meer dan 30.000 gebruikers wereldwijd is de succesvolle travel startup Trip4real op een missie om de manier waarop we reizen te veranderen.

Jeannette Spits, Directeur USP Marketing PR: “Trip4real is een geweldige nieuwkomer op de Nederlandse markt. Na groot succes in hotspots Barcelona, Londen, Parijs en Rome kijken wij ernaar uit om Trip4real in Amsterdam te lanceren door middel van een creatieve PR campagne. Trip4real is een platform voor het nieuwe reizen, de sharing economy. Amsterdammers kunnen bezoekers uit binnen- en buitenland nu kennis laten maken met hún stad door het geven tours, workshops en het organiseren van excursies.”

Gloria  Molins, oprichter en CEO van Trip4real: “Wij hebben voor USP Marketing PR gekozen vanwege de creatieve aanpak en de expertise in de reisbranche. USP gaat ons ondersteunen bij strategische PR projecten op de Nederlandse markt. Wij willen bezoekers van Amsterdam laten delen in het WOW gevoel van Trip4real dat je krijgt als je een unieke, eigen en local twist geeft aan je reis of citytrip.”

www.trip4real.com
www.usp.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken