TBWA en JCDecaux ontwikkelen McFlurry stunt voor McDonald's

TBWA en JCDecaux ontwikkelen McFlurry stunt voor McDonald's
  • Bureaus
  • 6 jul 2015 @ 10:15
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

Toen zaterdag de temperatuur in Amsterdam op het Damrak boven de 38,6 graden uitsteeg, opende een abri zich automatisch en konden passanten een beker meenemen.

Deze beker kon in de vier dichtstbijzijnde McDonald’s restaurants worden gevuld met een heerlijk McFlurry-ijsje.

TBWA ontwikkelde deze actie in samenwerking met JCDecaux voor McDonald’s Nederland.

www.tbwa.nl
www.jcdecaux.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken