Brandstichting lanceert 'ongeforceerde bureaucampagne'
- Bureaus
- 20 aug 2015 @ 09:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMarketingReclameTrends
- 20 aug 2015 @ 09:39
- Redactie Bureaus
Het Amerdamse reclamebureau Brandstichting start met 'Unforce The Meeting' een eigenzinnige bureaucampagne, waarin marketeers worden uitgenodigd voor een relaxed gesprek 'over de nieuwe reclame-realiteit', met een kokosnoot of BBQ-spies in de hand.
Brandstichting Amsterdam wordt naar eigen zeggen 'blij van goede ideeën, sterke content en slimme activaties. Digitale creativiteit die de doelgroep ook blij maakt.' Het bureau wordt níet blij van geforceerd. Daarom introduceert Brandstichting de campagne ‘Unforce the meeting’. Deze bureaucampagne nodigt marketeers en brandmanagers uit om deze zomer kort te komen praten. Over een nieuwe reclame-realiteit, nieuwe samenwerkingen en de toekomst van het vak. Maar dan wel met een kokosnoot, in een luchtballon of met een BBQ op een boot. Lekker ongeforceerd.
Ruben Smit, oprichter van Brandstichting Amsterdam: ‘Leuk is beter dan vervelend. Logisch. Maar toch is dit in ons vak nog zeker niet de standaard. Terwijl het, met de komst van digitaal, merken zoveel verder kan brengen. Perceptie en gedrag beïnvloeden, iets oprechts opbouwen. Unforced awareness. Daar geloven wij in. En als we daarin geloven, moeten we dat natuurlijk vanaf het eerste moment nastreven.’
Brandstichting werkt onder meer voor ING, Interpolis, Vogel’s, Boon en Hot Wheels. 'Unforce the meeting' loopt tot en met 21 september. Via UnforceTheMeeting.nl kies je je favoriete meeting en kunt deze ook direct inplannen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Brandstichting
- campagne
- ongeforceerd
- vak
- kokosnoot
- luchtballon
- reclame
- website
- reclamebureau
- Unforce The Meeting
- Amsterdam
- meeting
- bureaucampagne
- Ruben Smit
- BBQ
- trends
- toekomst
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing