Brandstichting lanceert 'ongeforceerde bureaucampagne'

Brandstichting lanceert 'ongeforceerde bureaucampagne'
  • Bureaus
  • 20 aug 2015 @ 09:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMarketingReclameTrends

Het Amerdamse reclamebureau Brandstichting start met 'Unforce The Meeting' een eigenzinnige bureaucampagne, waarin marketeers worden uitgenodigd voor een relaxed gesprek 'over de nieuwe reclame-realiteit', met een kokosnoot of BBQ-spies in de hand.

Brandstichting Amsterdam wordt naar eigen zeggen 'blij van goede ideeën, sterke content en slimme activaties. Digitale creativiteit die de doelgroep ook blij maakt.' Het bureau wordt níet blij van geforceerd. Daarom introduceert Brandstichting de campagne ‘Unforce the meeting’. Deze bureaucampagne nodigt marketeers en brandmanagers uit om deze zomer kort te komen praten. Over een nieuwe reclame-realiteit, nieuwe samenwerkingen en de toekomst van het vak. Maar dan wel met een kokosnoot, in een luchtballon of met een BBQ op een boot. Lekker ongeforceerd.

Ruben Smit, oprichter van Brandstichting Amsterdam: ‘Leuk is beter dan vervelend. Logisch. Maar toch is dit in ons vak nog zeker niet de standaard. Terwijl het, met de komst van digitaal, merken zoveel verder kan brengen. Perceptie en gedrag beïnvloeden, iets oprechts opbouwen. Unforced awareness. Daar geloven wij in. En als we daarin geloven, moeten we dat natuurlijk vanaf het eerste moment nastreven.’

Brandstichting werkt onder meer voor ING, Interpolis, Vogel’s, Boon en Hot Wheels. 'Unforce the meeting' loopt tot en met 21 september. Via UnforceTheMeeting.nl kies je je favoriete meeting en kunt deze ook direct inplannen. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken