Kingsday strikt digitaal talent Rui Hupe

Kingsday strikt digitaal talent Rui Hupe
  • Bureaus
  • 4 aug 2015 @ 08:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieCreatieDigitaalPersonalia

Rui Hupe is op 3 augustus bij Kingsday gestart als creative met een focus op digitaal ontwerp.De afgelopen vier jaar werkte hij als art director/designer bij digitaal bureau De Franse Kamer voor merken als Heineken, Samsung en Microsoft.

Rui Hupe (29) is half Portugees, maar geboren en getogen in Nederland. Hij heeft een achtergrond in typografie en grafisch ontwerp en is gespecialiseerd in digitaal design, motion graphics en conceptontwikkeling. In zijn vrije tijd luistert hij naar elektronische muziek en bedenkt hij creatieve ideeën.

Rui Hupe: 'Dit klinkt misschien een beetje over de top, maar iedereen die ik ken in reclameland is fan van Kingsday. Ze staan bekend als een klein bureau dat zich kan scharen tussen de grote bureaus zonder creativiteit op te offeren. Ik heb er zin in.'

Kingsday creative director Bram de Rooij: 'We zijn altijd op zoek naar jonge mensen met talent en een onconventionele aanpak. We kwamen Rui tegen bij de mappenavond van Jonge Honden en we hadden meteen een klik. Zijn grafische en digitale vaardigheden komen goed van pas tijdens de forse groei van Kingsday dit jaar.'

Kingsday is een reclamebureau in hartje Amsterdam. Vier jaar na de start in de herfst van 2011 floreert het bureau met 25 medewerkers en is het vol gas aan het werk voor Mini, Bloemenbureau Holland, VakantieVeilingen, PepsiCo, Exact, Vereniging Eigen Huis, de Hartstichting en Smint. Voor deze merken maakt Kingsday campagnes met conversatiewaarde. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken