Klaverblad-commercial solliciteert naar een lach

Klaverblad-commercial solliciteert naar een lach
  • Bureaus
  • 25 aug 2015 @ 16:24
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsReclame

Klaverblad Verzekeringen is vanaf deze week met een nieuwe commercial te zien op televisie. Een 'high potential' komt vol vertrouwen op sollicitatiegesprek bij de verzekeraar, maar zitten beide partijen wel echt op één lijn? Reclamebureau BVH is verantwoordelijk voor de campagne.

In de nieuwe tv-spot van Klaverblad komt een ambitieuze jongeman solliciteren bij Klaverblad. Hij zit strak in het pak en is enorm zelfverzekerd. Deze knul is overduidelijk erg vol van zichzelf. Hij heeft naar eigen zeggen veel ervaring met agressieve verkoop. In zijn ogen draait alles om klanten scoren en targets. Hij sluit zijn betoog af met de mededeling dat zijn carrière behoorlijk in de lift zit.

In het volgende shot zit de jongen in de lift, maar dan naar beneden om het pand van Klaverblad te verlaten. Zijn manier van denken past namelijk niet bij die van Klaverblad. De producten van Klaverblad zijn degelijk, hebben over het algemeen aantrekkelijke premies en zijn niet onnodig ingewikkeld. Klaverblad stelt het belang van de klant voorop bij het ontwikkelen van verzekeringen. Werken met targets past daar dus niet bij.

De campagne is te bekijken op Klaverblad.nl/commercial. Vanaf 7 september wordt ook de bijbehorende radiocommercial uitgezonden.

Credits

Bureau: BVH
Strategie: Jeroen Kaal
Art/Copy: Maarten Bakker, Peter van Zijp
Account: Anne-Britt van Uchelen
Mediabureau: Stroom mediacommunicatie
Productiemaatschappij: Hazazah
Regie: Wim van der Aar
Productie: Cynthia Fidder 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken