Peoples Minds helpt B2C-bedrijven bij 'consumentenrevolutie'
- Bureaus
- 13 aug 2015 @ 10:48
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantConsumentenMarketingStrategieNieuwkomers
- 13 aug 2015 @ 10:48
- Redactie Bureaus
Strategische consultancybureau Peoples Minds is afgelopen maand van start gegaan. Het bureau helpt bedrijven in retail, travel en leisure om antwoord te geven op de 'consumentenrevolutie', waarbij de klant de baas is. Peoples Minds claimt het eerste bureau te zijn 'met 100% focus op een "customer centric"-koers'. Doel: het leven van consumenten leuker, gemakkelijker en beter maken. 'De klant heeft het voor het zeggen.'
Peoples Minds is gevestigd aan de Amsterdamse Zuidas en sinds juli 2015 actief. Michel la Pierre, founder en managing consultant: 'Wij geloven dat de enige weg naar structurele groei gerealiseerd wordt door loyale klanten via waardevolle relaties. Doordat wij bedrijven helpen het leven van consumenten gemakkelijker, beter en leuker te maken veroveren zij een groter marktaandeel. Om dit resultaat te realiseren heeft Peoplesminds unieke "customer centric"-modellen en -werkwijze ontwikkeld. De kern van deze modellen is gebaseerd op de balans tussen consumenten aanbod, klantreis, beleving en klantrelatie.'
Peoples Minds brengt de huidige situatie in kaart, zet deze af tegen marktontwikkelingen en geeft beeld van de 'customer-centric' volwassenheid van de organisatie. In een animatievideo, infographic en rapportage krijgt het strategisch management concreet beeld over hun toekomstige bedrijf, marktbewerking en hoe zij hier gefaseerd naartoe kunnen groeien. Wanneer een bedrijf kiest voor het nieuwe toekomstscenario, begeleidt Peoples Minds desgewenst de volledige implementatie, cruciaal om de transformatie naar een customer centric bedrijf tot een succes te maken.
'Samenwerken met Peoplesminds geeft als resultaat dat bedrijven effectief zijn in hun customer centric aanpak en executie', aldus La Pierre. 'Wij leveren zekerheid van de juiste koers en implementatie. Gefaseerd veilig en met draagvlak verbeteren, terwijl de dagelijkse bedrijfsvoering doorgaat.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- revolutie
- retail
- Michel la Pierre
- klant
- leisure
- strategie
- Amsterdam
- Peoples Minds
- travel
- consultancybureau
- nieuwkomer
- Zuidas
- consument
- bureau
- Peoplesminds
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing