Starcom begeleidt lancering van Mathijs Maaltijdbox

Starcom begeleidt lancering van Mathijs Maaltijdbox
  • Bureaus
  • 24 aug 2015 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMediabureauFoodE-commerce

Mediabureau Starcom heeft met Mathijs Maaltijdbox een nieuwe klant binnengehaald die het segment van de maaltijdboxen wil gaan opschudden. De landelijke campagne voor dit nieuwe merk gaat vandaag van start.

In het concurrerende umfeld van maaltijdboxen is sinds april een nieuwe speler opgestaan. Mathijs Maaltijdbox neemt een unieke positie in naast de reeds bestaande maaltijdboxen met de 'familiebox', die inspeelt op drukke vaders en moeders die behoefte hebben aan een lekkere snelle maaltijd met verse ingrediënten, zonder veel gedoe.

Cornelie Weller, CEO van Starcom Nederland: 'Wij hebben in de afgelopen jaren als Human Experience Company een onderscheidende propositie in de markt neergezet waar gevestigde of startende adverteerders in een snel veranderend landschap betere en impactvollere connecties kunnen maken met hun consument. Maaltijdboxen zijn een duidelijk voorbeeld van disruptie in de markt en spelen in op veranderend consumenten gedrag dat door digitalisering wordt gedreven.'

Malcolm Burg, managing director en oprichter van Mathijs Maaltijdbox: 'Onze propositie past perfect binnen de huidige tijdsgeest en heeft in Starcom de perfecte partner gevonden die dit veranderende consumenten gedrag als geen ander begrijpt en weet te vertalen naar de juiste mediakeuzes.'

Vanaf 24 augustus start er een landelijke tv-campagne voor Mathijs Maaltijdbox waarmee meer bekendheid gegeven worden aan de nieuwste maaltijdbox. 

Lees meer over Mathijs Maaltijdbox op het MT-platform Food & Retail

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken