Woedend! maakt speelse commercial voor Squla
- Bureaus
- 26 aug 2015 @ 11:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsOnline gamingDigitaal
- 26 aug 2015 @ 11:24
- Redactie Bureaus
Thuis leren is voor kinderen op de basisschool meestal niet erg spannend, maar met Squla krijgen ze dezelfde lesstof gepresenteerd op een manier die meer lijkt op gamen dan op leren. Samen met Squla bedacht reclamebureau Woedend! een nieuwe tv-commercial om het platform goed op het netvlies te krijgen bij de start van het nieuwe schooljaar.
De commercial presenteert een scène uit een vrolijk schooltoneelstuk waarbij de kinderen zelf één van de Squla-games uitbeelden op het podium. De performance laat op een vrolijke manier zien hoe de kinderen helemaal opgaan in de spelwereld.
Squla is een online oefenprogramma voor kinderen (groep 1 tot en met 8) dat leren leuk maakt. Er zijn inmiddels ruim 90.000 betalende abonnees in Nederland. Voortbouwend op dit succes wordt het educatieve gaming-platform nu ook in Polen gelanceerd, ondersteund door een lokale versie van de nieuwe TV commercial.
Squla breidt uit naar Polen
André Haardt, oprichter en CEO van Squla: 'Het gaat erg goed in Nederland, en we denken dat er nog steeds veel ruimte is in de markt. In Polen is de markt nog een stuk minder ontwikkeld en we gaan daar als first mover grote stappen maken. We hebben de inhoud van Squla voor Polen opnieuw gecreëerd en zorgvuldig afgestemd op de lokale lesstof. Hetzelfde geldt voor de communicatie. De kerngedachte blijft hetzelfde: met Squla wordt leren leuk.'
Woedend! filmde het minitoneelstuk in samenwerking met WoodWork op locatie in theater het Zonnehuis in Amsterdam-Noord.
Credits
Klant: Tijntje Louwers (Squla)
Concept: Woedend!
Regie/productie: Balster van Duijn (Woodwork)
Sound design: Francis Locadia (RecSound)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing