Crossmarks ontwikkelt retailformule Halfords
- Bureaus
- 2 sep 2015 @ 12:28
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenStrategieWinkelenMarketing
- 2 sep 2015 @ 12:28
- Redactie Bureaus
Winkelketen Halfords heeft retailbureau Crossmarkts uitgekozen als partner voor de formuleontwikkeling en communicatiestrategie van het merk. Halfords beschikt over 54 winkels in heel Nederland.
Om de eigen retailformule verder te ontwikkelen is Halfords, aanbieders van mobiliteitsproducten (fiets-, autoaccessoires en ouderenmobiliteit), op zoek gegaan naar een passende partner. Na een uitgebreide strategische verkenning heeft Halfords voor het strategisch retailadviesbureau Crossmarkts uit Den Bosch gekozen.
De toegevoegde strategische waarde, de wijze waarop Crossmarks meedenkt in nieuw realiseerbare businessmodellen en de doorvertaling naar marketing en promotie gaf voor Halfords de doorslag. Naast de formuleontwikkeling gaat Crossmarks Halfords ook ondersteunen met een pragmatische communicatiestrategie en bijhorende activaties.
Crossmarks is een toonaangevend retailadviesbureau in Nederland. In juni nam het bedrijf nog de kwakkelende concurrent Pluspoint over.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- winkelketen
- retailformule
- winkel
- bureau
- retail
- Crossmarks
- merk
- formule
- marketing
- communicatie
- pitch
- Halfords
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing