David Koop nieuwe head of strategy bij BSUR

David Koop nieuwe head of strategy bij BSUR
  • Bureaus
  • 2 sep 2015 @ 11:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCreatieStrategieReclame

BSUR Amsterdam breidt het team uit met drie personen: David Koop, Dan Colgan en Paul Parolin. Koop (foto) wordt de nieuwe head of strategy, Colgan is account director en Parolin gaat aan de slag als associate creative director.

David Koop heeft meer dan vijftien jaar ervaring, opgedaan bij bureaus als JWT, TBWA, Lost Boys en FHV BBDO. Hij wordt gedreven door de ambitie om merken doelmatig en zinvol te ontwikkelen. Koop werkte onder meer voor klanten als Sara Lee en PepsiCo. Deze kennis deelde hij in lessen aan de Applied University of Amsterdam en de Miami Ad School.

De Britse account director Dan Colgan verhuisde zes jaar geleden naar Amsterdam. Hij startte zijn carrière bij Grey London, waarna hij aan de slag ging bij Wieden+Kennedy en 180 Amsterdam. Colgan werkte voor klanten als Procter & Gamble, EA Sports, Heineken, ESPN, Coca-Cola en HP. Naast zijn werk is hij een gecertificeerde yoga-leraar.

Paul Parolin is een Canadese creatief met een achtergrond in art direction, design en digital. Als associate creative director gaat hij nauw samenwerken met BSUR's creative director Shandor Gancs. Parolin won prijzen bij de Cannes Lions, The One Show, Young Gunsand en FWA.

Jan Rijkenberg, oprichter van BSUR: 'We zijn vereerd dat deze grote en ervaren talenten ons bureau hebben uitgekozen om bij te gaan dragen aan sterk werk en strategie voor ons groeiende portfolio van internationale klanten.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken