Duyvis en Kingsday roepen hulp in van toeristen

Duyvis en Kingsday roepen hulp in van toeristen
  • Bureaus
  • 15 sep 2015 @ 15:31
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsFoodReclame

Foodmerk Duyvis roept de hulp van toeristen in om de eigen nieuwe shopper-activatie bij het Nederlandse publiek onder de aandacht te brengen. En dan niet zomaar toeristen, nee, de bezoekers van topattractie Zaanse Schans.

Bij aankoop van twee zakken Duyvis kun je een ‘oer-Hollands weekend Zaandam’ winnen. In Zaandam, pal naast één van de drukstbezochte bezienswaardigheden van Nederland, staat namelijk al meer dan 200 jaar de Duyvis-fabriek. Een exclusieve rondleiding is ook bij de prijs inbegrepen.

Kingsday ging razendsnel met die idee aan de slag. De commercial werd in minder dan twee weken tijd gebrieft, verzonnen en geproduceerd, met een hoofdrol voor tientallen mensen die hun uiterste best doen om de boodschap helder over te brengen.

Credits

Opdrachtgever: Duyvis
Creatie: Kingsday
Productie: Flincke Jongens
Audio en muziek: The Ambassadors 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken