Kärcher stuurt stoere man naar schoonheidsspecialist

Kärcher stuurt stoere man naar schoonheidsspecialist
  • Bureaus
  • 21 sep 2015 @ 14:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMarketingReclameActivatie

De campagne 'Kärcher maakt jou de Män' krijgt dit najaar een verrassend vervolg: reclamebureau SuperRebel stuurt al die stoere mannen namelijk naar de schoonheidsspecialist.

Afgelopen voorjaar ontwikkelde SuperRebel het thema 'Kärcher maakt jou de Män’ voor de professionele markt. Dit najaar gaat het bureau een stap verder en positioneert het Kärcher als de schoonheidsspecialist voor de Män.

Lodewijk Varossieau: 'In een online campagne targetten we de Män met schoonheidsbehandelingen, die perfect passen bij de branche. Zo is de Industriemän het meest geholpen met het afzuigen van vet en stof. De Bouwmän reinigt het liefst de gevel en de Transportmän scrubt niet, maar schrobt.'

Naast de online campagne ontwikkelde SuperRebel een bijpassende online activatie, waarbij de Män getrakteerd wordt op een moddermasker tijdens Red Bull Knock Out. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken