Ketchum moet MasterCard zichtbaarder maken

Ketchum moet MasterCard zichtbaarder maken
  • Bureaus
  • 1 sep 2015 @ 11:14
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunicatieCampagnesBrandingMerken

MasterCard heeft na een pitch Ketchum gekozen als nieuw communicatiebureau voor de Benelux. Ketchum gaat het creditcardmerk helpen het imago als innovatief betaaltechnologiebedrijf steviger neer te zetten. Het eerste wapenfeit in de samenwerking is de lancering van een pilot met biometrisch betalen, waarbij mensen met hun selfie of vingerafdruk betalingen kunnen doen.

Tom Janssen, merkstrateeg bij Ketchum: 'Miljoenen Nederlanders betalen elke dag met Maestro en MasterCard pasjes, maar hebben geen idee dat dit bedrijf een pionier is in makkelijke en veilige betaaltechnologie voor morgen. Nu de consument uit steeds meer betaalmethoden kan kiezen, is het tijd de MasterCard merken meer profiel te geven.'

Isabelle Roels, communicatiemanager bij MasterCard Benelux: 'MasterCard heeft een stevige positie in de Nederlandse markt, maar is te weinig zichtbaar geweest. Daar gaan we nu met Ketchum hard mee aan de slag. Hun visie, sterke persrelaties en dynamiek gaven voor ons de doorslag.'

Ketchum is een toonaangevend communicatiebureau, actief in meer dan 70 landen. Het bureau benadert klantvragen altijd vanuit drie invalshoeken: markt, maatschappij en organisatie. Zo bouw je als bedrijf op een gedegen en duurzame manier aan een leiderschapspositie, bescherm je je goede naam het beste en kun je succesvol nieuwe markten veroveren.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken