Ketchum moet MasterCard zichtbaarder maken
- Bureaus
- 1 sep 2015 @ 11:14
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieCampagnesBrandingMerken
- 1 sep 2015 @ 11:14
- Redactie Bureaus
MasterCard heeft na een pitch Ketchum gekozen als nieuw communicatiebureau voor de Benelux. Ketchum gaat het creditcardmerk helpen het imago als innovatief betaaltechnologiebedrijf steviger neer te zetten. Het eerste wapenfeit in de samenwerking is de lancering van een pilot met biometrisch betalen, waarbij mensen met hun selfie of vingerafdruk betalingen kunnen doen.
Tom Janssen, merkstrateeg bij Ketchum: 'Miljoenen Nederlanders betalen elke dag met Maestro en MasterCard pasjes, maar hebben geen idee dat dit bedrijf een pionier is in makkelijke en veilige betaaltechnologie voor morgen. Nu de consument uit steeds meer betaalmethoden kan kiezen, is het tijd de MasterCard merken meer profiel te geven.'
Isabelle Roels, communicatiemanager bij MasterCard Benelux: 'MasterCard heeft een stevige positie in de Nederlandse markt, maar is te weinig zichtbaar geweest. Daar gaan we nu met Ketchum hard mee aan de slag. Hun visie, sterke persrelaties en dynamiek gaven voor ons de doorslag.'
Ketchum is een toonaangevend communicatiebureau, actief in meer dan 70 landen. Het bureau benadert klantvragen altijd vanuit drie invalshoeken: markt, maatschappij en organisatie. Zo bouw je als bedrijf op een gedegen en duurzame manier aan een leiderschapspositie, bescherm je je goede naam het beste en kun je succesvol nieuwe markten veroveren.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- campagne
- marketing
- creditcard
- Ketchum
- zichtbaar
- MasterCard
- gezichtsherkenning
- merk
- betaaltechnologie
- betalingssysteem
- bureau
- selfie
- communicatie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing