MillwardBrown kiest voor MarketingTracker van Scanmar
- Bureaus
- 8 sep 2015 @ 12:38
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - InnovatieStrategieOnderzoek
- 8 sep 2015 @ 12:38
- Redactie Bureaus
Scanmar heeft met het internationale onderzoeksbureau MillwardBrown een nieuw contract getekend met wereldwijde dekking voor het gebruik van MarketingTracker-software. Met deze software brengt MillwardBrown de marketing- en salesprestaties in kaart van grote merken zoals Unilever, Diageo en Shell.
MillwardBrown heeft gekozen voor MarketingTracker vanwege de vele mogelijkheden voor datavisualisatie en de grote snelheid waarmee dit gerealiseerd wordt. MarketingTracker wordt in eerste instantie in Europa en de USA uitgerold. De feedback van operationele teams in USA is dat MarketingTracker, meer dan andere dashboard tools, makkelijk in gebruik is en tegelijkertijd de gebruiker in staat stelt zelf veel verschillende typen dashboards samen te stellen.
Naast gebruiksgemak is ook de doorlooptijd van data tot dashboardpublicatie dankzij het gebruik van MarketingTracker tot 70% versneld. Deze impact op de efficiency was mede een argument om ook de processen voor rapportages met MarketingTracker in te richten. MillwardBrown past MarketingTracker toe in grote wereldwijde systemen van merken als Unilever. Maar ook kleinere, regionale en locale, projecten worden met MarketingTracker in eigen beheer opgezet.
Scanmar levert wereldwijd gespecialiseerde software voor ‘marketing decision solutions’ en ‘forecasting tools’. Het dashboard, waar interne en externe databronnen samenkomen, verschaft inzicht op het gebied van marktinformatie. Scanmar levert oplossingen voor o.a. voor Heineken, Philips, Friesland Campina en Unilever. Scanmar heeft voor de grootste brand trackers ter wereld online reporting platforms en datawarehouses geleverd.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Millward Brown
- MarketingTracker
- Scanmar
- onderzoeksbureau
- MillwardBrown
- contract
- software
- samenwerking
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing