Mindshare is nieuw mediabureau van Stage Entertainment

Mindshare is nieuw mediabureau van Stage Entertainment
  • Bureaus
  • 7 sep 2015 @ 17:21
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauPitchesMediastrategieEntertainment

Stage Entertainment heeft Mindshare in Nederland geselecteerd als mediabureau voor zijn mediastrategie, -planning en inkoop. Ook de digitale media zijn onderdeel van de opdracht die vanaf augustus van kracht is.

Lisette Heemskerk, commercieel directeur Stage Entertainment Nederland: 'De keuze voor Mindshare moet ervoor zorgen dat we een maximaal geïntegreerde aanpak in onze media en middelen gaan realiseren om zodoende meer rendement uit onze investeringen te halen.'

Ruud de Langen, CEO Mindshare Nederland: 'We zijn erg blij dat Stage Entertainment voor ons gekozen heeft. We kijken er naar uit om onze bijdrage te leveren aan de ambitieuze groeidoelstellingen van de onderneming.'

Mindshare is een internationaal mediabureau bestaande uit 113 vestigingen in 87 landen. De Nederlandse afdeling is opgericht in 1999 en heeft een gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en lokale adverteerders. Mindshare is onderdeel van WPP. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken