Natwerk lanceert Real Epic Split
- Bureaus
- 28 sep 2015 @ 08:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 28 sep 2015 @ 08:20
- Redactie Bureaus
Reclamebureau Natwerk lanceert met hun eigen merk Bello Limoncello de Real Epic Split, een waterijsje met Bello Limoncello en 9,3% alcohol. Hiermee brengt het bureau een ijskoud eerbetoon aan Jean-Claude van Damme's epic split.
Het ijsje doet denken aan breekijsjes van vroeger; met twee stokjes, gemaakt om te delen. Speciaal voor de lancering van het ijsje is een commercial ontwikkeld die een knipoog is naar de klassieker van Volvo. In de korte film wordt de ‘signature move’ van Jean-Claude van Damme op hilarische wijze gegeëerd. The Real Epic Split is gemaakt samen met Melt Ice Pops.
Bello Limoncello wil met het ijsje het bekende raketje in het uitgaansleven vervangen. De Real Epic Split zorgt voor verkoeling tijdens verhitte avonden in clubs. De opening van het clubseizoen is dan ook het ideale moment om de Real Epic Split te introduceren.
Frank de Ruwe, partner van Natwerk en een van de oprichters van Bello Limoncello: "Jean-Claude van Damme kan wat ons betreft nooit genoeg credits krijgen voor z’n werk. Hij is een van de mensen die ons inspireerde om karatelessen te nemen en actiefilms te gaan kijken. Daarom wilden we hem eren met iets dat bijna net zo epic is als hijzelf, splitijs. Na Broesko lambrusco en Bacon hagelslag is dit het nieuwste product uit de designstudio van Natwerk."
Het is niet het eerste eerbetoon dat Natwerk aan Jean Claude brengt. Onlangs onthulde het bureau ook een bronzen standbeeld waarin de epic split vereeuwigd is. Het beeld is 40 centimeter hoog en staat tussen twee pilaren onder het Hilton Hotel, nabij het Centraal Station in Amsterdam.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing